X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 آبان 1399
تعداد بازدید خبر : 288
تاریخ ثبت : دوشنبه, 26 آبان,1399 | 10:19 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 26 آبان,1399 | 10:09 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 26 آبان,1399 | 10:21 ق.ظ

ارائه غربالگری و خدمات رایگان کرونایی به صورت محله‎‌ور در سراسر کشور

  • ارائه غربالگری و خدمات رایگان کرونایی به صورت محله‎‌ور در سراسر کشور

در پی فرمان مقام معظم رهبری برای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت محله‌ور، متخصصان و پزشکان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام راحل به مردم خدمات رایگان کرونایی رائه می دهند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پی فرمان مقام معظم رهبری درخصوص لزوم آموزش همگانی درباره راه‌های شیوع و شیوه‌های پیشگیری به صورت محله‌محور با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج، "میز ۴۰۳۰" جهت غربالگری و تشخیص زود هنگام بیماری کرونا توسط متخصصان این ستاد اجرایی در مساجد مناطق مختلف شهر تهران برپا شد.

عموم مردم می‌توانند با مراجعه به این نقاط، از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوند؛  این طرح پس از طی مراحل آزمایشی در پایتخت، به صورت وسیع در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

هم اکنون این خدمات در مساجد "صاحب الزمان (عج) در پاسداران"، "مسجد ریحان در میدان فاطمی"، "مسجد جواد الائمه (ع) در سی متری جی"، "مسجد محسنی در تهرانسر"، "مسجد امام علی (ع) در خیابان پاسدار گمنام" ارائه می‌شود.

افرادی که تحت عنوان پزشک یا پرستار به عنوان غربالگر در این مراکز حضور پیدا می‌کنند، فعالیت‌شان دا‌وطلبانه و جهادی است و هیچ‌گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

ارسال نظر: