X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 شهریور 1397
تعداد بازدید خبر : 136
تاریخ ثبت : دوشنبه, 12 شهریور,1397 | 04:14 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 12 شهریور,1397 | 04:14 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 12 شهریور,1397 | 04:14 ب.ظ

تصاویری از تیراندازی نظامیان صهیونیست به برگزارکنندگان راهپیمایی دریایی در سواحل غزه

  • تصاویری از تیراندازی نظامیان صهیونیست به برگزارکنندگان راهپیمایی دریایی در سواحل غزه
تیر اندازی در نوار غزه

نیروی دریایی اسرائیل شب گذشته به سمت تظاهرات دریایی فلسطینی‌ها که از ساحل شهر غزه آغاز شد، تیراندازی کردند تا آنها را مجبور به بازگشت به ساحل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از روسیاالیوم، ده‌ها قایق حامل دانش‌آموزان، زخمی‌شدگان و فعالان صلح با هدف شکستن محاصره دریایی اسرائیل و ممانعت از ماهیگیری در منطقه حائل از بندر ماهیگیران در غزه به سمت مرزهای شمالی غزه به راه افتادند.

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به سمت ۵۰ قایق‌ فلسطینی تیراندازی و آن‌ها را مجبور به بازگشت به سمت سواحل غزه در آب‌های بین‌المللی کرد.

این راهپیمایی ششمین راهپیمایی دریایی برای شکستن محاصره غزه به شمار می‌آید.

هیئت عالی شکستن محاصره غزه اعلام کرد: این راهپیمایی‌های دریایی تا زمان شکستن محاصره ادامه خواهد داشت.

این هیئت خواستار توقف اقدامات اسرائیل، توقف محاصره بی‌وقفه علیه نوار غزه، لغو تحریم‌های فوری تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله علیه نوار غزه شد.

در همین راستا، طلال ابو ظریفه، از رهبران جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین به ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه آسیب به شرکت کنندگان در راهپیمایی‌های دریایی هشدار داد.

 سخنگوی این هیئت در کنفرانس خود به مناسبت آغاز ششمین راهپیمایی دریایی خاطرنشان کرد که محاصره باید شکسته شود.

ابوظریفه همچنین تاکید کرد: این هیئت تصمیم دارد با این منطقه حائل ایجاد شده در دریا مانند منطقه حائل در مرزهای شرقی نوار غزه رفتار کند.

پیشتر هم دو راهپیمایی دریایی از غزه به سمت قبرس صورت گرفته بود که نیروی دریایی رژیم صهیونیستی شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها را بازداشت و سپس آن‌ها را آزاد کرد.

فلسطینیان پیشتر هم سه راهپیمایی دریایی دیگر به سمت مرز شمالی نوار غزه برگزار کرده و در معرض تیراندازی نیروهای رژیم اشغالگر قرار گرفته بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)
برچسب ها:
ارسال نظر: