X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 17 آبان 1399
تعداد بازدید خبر : 131
تاریخ ثبت : شنبه, 17 آبان,1399 | 10:58 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 17 آبان,1399 | 10:49 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 17 آبان,1399 | 03:54 ب.ظ

تخریب ۷۰۰ هزار خانه فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی

  • تخریب ۷۰۰ هزار خانه فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی

سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که از اوایل سال جاری تقریبا هفتصد ساختمان در کرانه باختری و قدس اشغالی ویران شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشربه نقل از العالم، در حالی که جامعه جهانی مشغول انتخابات آمریکا است، رژیم صهیونیستی به ویران کردن منازل فلسطینیان و آواره کردن آن‌ها ادامه می‌دهد؛ به طوری که به گفته سازمان ملل، از اوایل سال کنونی، رژیم اشغالگر حدود هفتصد منزل را ویران کرده است.
سازمان ملل تاکید کرده رژیم اشغالگر از اوایل سال کنونی،بزرگ‌ترین عملیات تخریب از سال ۲۰۱۶ را انجام داده و  ۶۸۹ منزل را در کرانه باختری و قدس اشغالی منهدم کرده است.
از سوی دیگر، اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن عملیات منهدم کردن منازل، از رژیم اشغالگر خواست این اقدامات را متوقف کند.
گزارشگر این شبکه گزارش داد: اسرائیل در همه جبهه‌ها سیاست ویرانگری را دنبال می‌کند؛ به طوری که افزون بر ویران کردن منازل، همه حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد. مقامات رژیم اشغالگر بر اساس روش همیشگی خود در قبال فلسطینیان و آسیب وارد کردن به آنها، منازل آن‌ها را ویران می‌کند.
کرانه باختری عرصه بزرگ‌ترین عملیات ویران کردن منازل از سال‌ها پیش بود. سازمان ملل اعلام کرد بخش اعظم یک روستای فلسطینی با خاک یکسان شد و در پی آن، بیش از ۷۰ فلسطینی از جمله چهار کودک آواره شدند.
اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن ادامه اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل در ویران کردن منازل و ساختمان‌های فلسطینیان، از مقامات این رژیم خواست از این اقدامات دست بردارند.
سازمان ملل اعلام کرد که از اوایل سال جاری تقریبا هفتصد ساختمان در کرانه باختری و قدس اشغالی ویران شده است. این ویرانگری بیشترین ویرانگری از سال ۲۰۱۶ بوده و بیش از ۸۷۰ فلسطینی را آواره کرده است.

 

برچسب ها:
ارسال نظر: