X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 شهریور 1399
تعداد بازدید خبر : 53
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 19 شهریور,1399 | 03:53 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 19 شهریور,1399 | 03:53 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 19 شهریور,1399 | 03:53 ب.ظ

تعطیلات خونین شیکاگو؛ ۱۰ نفر کشته شدند

  • تعطیلات خونین شیکاگو؛ ۱۰ نفر کشته شدند
پلیس شیکاگو

در جریان خشونت‌های تعطیلات روز کارگر آمریکا، دستکم ۵۱ نفر در شیکاگو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و ۱۰ نفر از جمله یک کودک ۸ ساله جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر،به نقل از شبکه خبری ای بی سی نیوز، در یکی دیگر از تعطیلات خشونت‌بار در «شیکاگو» یک دختر بچه هشت ساله شب گذشته (سه شنبه) به وقت محلی به ضرب گلوله کشته شد.

بر اساس این گزارش، در تعطیلات مرتبط با روز کارگر آمریکا، دستکم ۵۱ نفر در شیکاگو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که ۱۰ مورد آن منجر به مرگ شده است.

نیروهای پلیس آمریکا هم‌اکنون در جستجوی مظنونی هستند که دوشنبه شب به سمت یک خودرو شروع به تیراندازی کرد و یک دختر ۸ ساله را کشت.

مقام‌ات آزمایشگاه جرایم دانشگاه شیکاگو اعلام کردند، در سال جاری میلادی، ۳۷ نوجوان زیر ۱۸ سال در تیراندازی‌های شیکاگو جان خود را از دست دادند و این دختربچه ۸ ساله سیاه‌پوست یکی از ۶ کودک زیر ۱۰ سال آمریکایی بود که در تیراندازی‌های ۲۰۲۰ شیکاگو جان خود را از دست دادند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره آمریکا حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نشده است.

برچسب ها:
ارسال نظر: