X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 03 تیر 1398
تعداد بازدید خبر : 40
تاریخ ثبت : دوشنبه, 03 تیر,1398 | 04:55 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 03 تیر,1398 | 04:55 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 03 تیر,1398 | 04:55 ب.ظ

دادسراهای رسیدگی کننده به پرونده‌های اقتصادی تجمیع می شود

  •  دادسراهای رسیدگی کننده به پرونده‌های اقتصادی تجمیع می شود
علی القاصی مهر

القاصی مهر از تجمیع دادسراهای رسیدگی کننده به پرونده‌های اقتصادی در دادسرای ویژه امور اقتصادی خبر داد و گفت: هدف از این کار، هماهنگی بیشتر درون دستگاه قضایی و همچنین دستگاه‌های ضابط است تا با کسانی که با سوء استفاده از موقعیت به دست آمده به حقوق ملت دست‌اندازی کرده‌اند با هماهنگی بیشتری برخورد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر  ، علی القاصی مهر، دادستان تهران در نشست خبری صبح امروز خود ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارائه گزارش عملکردهای دستگاه قضایی در سراسر کشور و تنویر افکار عمومی از مجموعه خدماتی که در دستگاه قضایی به مردم ارائه می‌شود، است.

وی با اشاره به برنامه تحولی قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: شاهد اقدامات بسیار خوبی در جهت شروع برنامه‌های تحولی در دستگاه قضایی هستیم که موجی از امید و رضایتمندی در اقشار مختلف جامعه بوجود آمده و امیدواریم با تلاش مضاعفی که همکاران ما انجام خواهند داد این برنامه‌ها و ایده‌های تحولی به منصه ظهور برسد و رضایتمندی مردم حاصل شود.

دادستان تهران در ادامه به موضوعات برنامه تحولی و رویکرد ریاست قوه قضاییه اشاره کرد و از تجمیع دادسرا‌های رسیدگی کننده به پرونده‌های اقتصادی در دادسرای ویژه امور اقتصادی خبر داد و گفت: هدف از این کار، هماهنگی بیشتر درون دستگاه قضایی و همچنین دستگاه‌های ضابط است تا با کسانی که با سوء استفاده از موقعیت به دست آمده به حقوق ملت دست‌اندازی کرده‌اند با هماهنگی بیشتری برخورد شود.

وی در خصوص برخورد با اخلالگران بازار ارز نیز با اشاره به اینکه این برخورد از مدت‌ها قبل در مجموعه دادستانی شروع شده است افزود: امروز هم این موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی قرار دارد و پرونده‌ها با سرعت و دقت بیشتری در حال تحقیق است و در سریعترین زمان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

القاصی مهر در پایان با بیان اینکه اعتقاد ما این است که تخلف و جرم برای همه ممنوع و قبیح است و مسئولیت قانونی به دنبال دارد گفت: امیدواریم با مجموعه اقدامات و کارهایی که در دوره مدیریت جدید در قوه قضاییه شروع شده، شاهد تحول بیشتر در زمینه خدمت رسانی به مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: