X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 11 اردیبهشت 1397
تعداد بازدید خبر : 144
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت,1397 | 03:15 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت,1397 | 03:15 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت,1397 | 03:15 ب.ظ

ادامه تخریب منازل فلسطینیها توسط نظامیان صهیونیست

  • ادامه تخریب منازل فلسطینیها توسط نظامیان صهیونیست
تخریب منازل فلسطینی ها

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) بار دیگر با حمله به روستای 'العیساویه' در شمال شرقی قدس اشغالی، یک ساختمان مسکونی سه طبقه متعلق به فلسطینیان را ویران کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از پایگاه خبری 'فلسطین الیوم'، 'محمد ابو الحمص' عضو کمیته پیگیری در این روستا گفت که شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به همراه چندین دستگاه بولدوزر از نخستین ساعات امروز با حمله به روستای العیساویه و محاصره یک ساختمان مسکونی سه طبقه، آن را ویران و ساکنان فلسطینی ساختمان را آواره کردند.
وی افزود: این ساختمان سه طبقه و دارای چهار واحد آپارتمان با 400 متر مربع مساحت متعلق به 'جمال علیان' شهروند فلسطینی بود.
ابوالحمص ادامه داد: نظامیان رژیم صهیونیستی 9 فلسطینی ساکن ساختمان را به زور بیرون کرده و با بلدوزر عملیات تخریب آن را آغاز کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز همچنین 'محمد علیان ' اسیر آزاد شده فلسطینی را در روستای العیساویه دستگیر و بار دیگر روانه زندان کردند.
'مرکز حقوقی قدس' نیز اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز سال 2017 تاکنون به وسیله بلدوزر، 132 ساختمان از جمله 65 واحد مسکونی فلسطینیان در قدس را ویران کردند که منجر به آوارگی 240 فلسطینی شدند.
همچنین رژیم صهیونیستی 25 روحانی فلسطینی را مجبور به تخریب منازل و یا مغازه های خود برای اجتناب از پرداخت غرامت و مالیات های بسیار سرسام آور رژیم صهیونیستی کرده است . 
رژیم صهیونیستی در راستای سیاست های تبعیض نژادی و یهودی سازی قدس، به هیچ یک از فلسطینیان مجوز ساخت و ساز نمی دهد و اشغالگران به همین بهانه ساختمان های مسکونی فلسطینیان را ویران و آنان را بی خانمان می کند. 

منبع ایرنا

برچسب ها:
ارسال نظر: