X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 18 فروردین 1398
تعداد بازدید خبر : 45
تاریخ ثبت : یکشنبه, 18 فروردین,1398 | 08:11 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 18 فروردین,1398 | 08:11 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 18 فروردین,1398 | 08:11 ب.ظ

واکنش نمایندگان مجلس به قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا

  • واکنش نمایندگان مجلس به قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا
سپاه پاسداران

مجلس در واکنش به قرار گرفتن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا ،حمایت یکپارچه خود را از سپاه پاسداران اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر،  طی روز‌های گذشته فرماندهان لشکری و مقامات دولتی جمهوری اسلامی ایران به موضوع «بررسی قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا»، واکنش نشان دادند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت‌: اگر آمریکایی‌ها بخواهند سپاه را به عنوان یک گروه تروریستی اعلام کنند ما قطعا همه نیرو‌های آن‌ها در منطقه و سایر نقاط جهان را مورد هدف قرار می‌دهیم.

وی افزود: اگر آمریکایی‌ها چنین غلطی کنند ما بیکار نمی‌نشینیم. نظر مجلس شورای اسلامی و همه ملت ایران بر این است که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکر جداگانه‌ای، تاکید کرد: آمریکا غلط می‌کند که سپاه و ارتش را تروریست اعلام کند، آمریکا خودش تروریست است و شاهد این امر نیز حضور نظامیان آن در تمامی دنیا است که به تمام دنیا ظلم می‌کند.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این تذکر نیز، بیان کرد: آمریکا ۴۰ سال است که این اقدامات را انجام می‌دهد، ولی ملت ما با قدرت ایستاده است و مقتدرانه از نیرو‌های سپاه حمایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: