X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 اسفند 1397
تعداد بازدید خبر : 29
تاریخ ثبت : یکشنبه, 12 اسفند,1397 | 11:55 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 12 اسفند,1397 | 11:55 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 12 اسفند,1397 | 11:55 ق.ظ

آغاز به کار دومین نشست بین المللی رؤسای پزشکی قانونی کشورهای در حال توسعه

  • آغاز به کار دومین نشست بین المللی رؤسای پزشکی قانونی کشورهای در حال توسعه
نشست بین المللی رؤسای پزشکی قانونی

دومین نشست بین المللی رؤسای پزشکی قانونی کشورهای در حال توسعه با حضور نمایندگان ۱۰ کشور اسلامی در تالار رازی واقع در سازمان منطقه آزاد کیش، آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر  به نقل از روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، دومین نشست بین المللی رؤسای پزشکی قانونی کشور‌های در حال توسعه با حضور نمایندگان ۱۰ کشور اسلامی در تالار رازی واقع در سازمان منطقه آزاد کیش، آغاز به کار کرد.

این نشست از صبح دیروز آغاز و در نوبت صبح دکتر عبدالرئوف ادیب زاده دبیر کل سازمان پزشکی قانونی کشور‌های در حال توسعه (FMODC) گزارشی از اقدامات دبیرخانه آن سازمان طی سال گذشته ارائه کرد. پس از آن دکتر علیپور از ایران دستاورد‌های سازمان پزشکی قانونی ایران در زمینه ژنتیک قانونی را تشریح کرد.

در ادامه، دکتر چنگ لانگ لی از کشور قطر به تشریح تکنولوژی‌های نوین در تقویت علوم و پزشکی قانونی پرداخت. دکتر شهرور از کشور لبنان، جنبه‌های بالینی گلوله‌های سرگردان شلیک شده در بیروت و حومه آن را ارائه کرد.

دکتر محمد اف از کشور آذربایجان ارائه‌ای با موضوع «ارتباطات بین المللی، روندی نو در ارتقای خدمات پزشکی قانونی در سطح ملی» داشت و سپس دکتر شهرور، مقاله دکتر ابوجوده از لبنان با موضوع خودکشی در لبنان را ارائه کرد.

تراجنسیتی‌ها در ایران موضوع ارائه دکتر کاهانی و دکتر ادیب زاده از ایران بود و دکتر محمد اف مقاله دکتر بیوک از ترکیه با عنوان «نقش همکاری‌های بین المللی در تشخیص سریع و دقیق قربانیان حوادث جمعی» را ارائه کرد.

آخرین ارائه نوبت صبح دومین نشست بین المللی رؤسای پزشکی قانونی کشور‌های در حال توسعه به "چالش اساسی در تجربه تشخیص هویت مهاجران مفقود شده از منطقه کشور‌های مدیترانه به اروپا" اختصاص داشت که توسط دکتر کریستینا ارزوکو از صلیب سرخ انجام گرفت.

برچسب ها:
ارسال نظر: