X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 30 مهر 1399
تعداد بازدید خبر : 187
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 30 مهر,1399 | 12:00 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 30 مهر,1399 | 11:55 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 30 مهر,1399 | 12:39 ب.ظ

گزارش اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا از مفقودی والدین کودکان مهاجر

  • گزارش اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا از مفقودی والدین کودکان مهاجر


یک انجمن دفاع از حقوق بشر آمریکایی اعلام کرد که والدین بیش از ۵۴۰ کودک مهاجر غیرقانونی در آمریکا مفقود هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، خبرگزاری فرانسه در گزارشی از سوی اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا اعلام کرد: امکان تعیین مکان والدین حدود ۵۴۵ کودک مهاجر که پس از عبور غیرقانونی از مرز از خانواده هایشان جدا شده اند، وجود ندارد.


این اتحادیه در توئیتی نوشت : این جداسازی مطابق با سیاست تحمل صفر مورد مطالبه "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی صورت گرفت.

اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا تاکید کرد: این اتحادیه با اقدامات قانونی خود به دادگاه اطلاع دادیم که والدین ۵۴۵ کودک که با سیاست وحشیانه جدایی کودکان از خانواده هایشان توسط دولت ترامپ جداسازی شده بودند همچنان مفقود هستند.
بر اساس سیاست تحمل صفر، آمریکا در مه سال ۲۰۱۸ جدا کردن کودکان از خانواده هایشان را آغاز کرد که موجی از خشم را در داخل و خارج آمریکا به دنبال داشت. شش هفته پس از اجرای این سیاست، دولت آمریکا از اجرای آن صرف نظر کرد مگر آنکه والدین برای فرزندانشان خطر محسوب می‌شدند.

طبق سند قضایی منتشر شده از سوی شبکه سی ان ان احتمال دوم سوم این والدین مفقود شده از خاک آمریکا اخراج شده اند. همه گیری کرونا به طور موقت تلاش برای تعیین مکان این والدین را متوقف کرد، اما بنابر اعلام اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا بار دیگر از سر گرفته شده اند.
ارسال نظر: