X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 مهر 1399
تعداد بازدید خبر : 180
تاریخ ثبت : یکشنبه, 27 مهر,1399 | 03:17 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 27 مهر,1399 | 03:08 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 27 مهر,1399 | 03:17 ب.ظ

تلاش نیروی انتظامی در کنار مدافعان سلامت برای صیانت از آسایش و آرامش مردم

  • تلاش نیروی انتظامی در کنار مدافعان سلامت برای صیانت از آسایش و آرامش مردم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «با هم برای امنیت و سلامت» است و این شعار نمایانگر تلاش همکاران بنده در کنار مدافعان سلامت برای صیانت از دو نعمت «آسایش و آرامش» و «صحت» مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در صبحگاه ویژه این نیرو در ستاد فرماندهی ناجا که با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار داشت: نیروی انتظامی با درک شرایط حساس کشور و با اتکال به خدا و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های انسانی و مادی و معنوی در تمام عرصه ها حضور فعال دارد و با اقتدار مقابل قانون‌شکنان و جامعه ستیزان و هنجارشکنان می ایستد. 

سردار اشتری به خدمات نیروی انتظامی در کنار مدافعان سلامت در ایام شیوع کرونا اشاره و کنترل تردد و فاصله‌گذاری اجتماعی و مقابله با سوداگران و احتکار کنندگان اقلام بهداشتی را از جمله این خدمات عنوان کرد.

وی با بیان این که افزایش احساس امنیت و برقرار نظم اجتماعی اولویت نیروی انتظامی است، بر تداوم تلاش های پلیس برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم در مقابل اراذل و اوباش و مقابله با اشرار تأکید قرار داد.

فرمانده نیروی انتظامی از همراهی و پشتیبانی قوه قضاییه در اجرای طرح موفق برخورد با هنجارشکنان تقدیر کرد و آن را موجب افزایش امنیت و احساس امنیت عمومی و رضایتمندی مردم دانست. 

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: برخورد قاطع پلیس با اشرار موجب شد ناامن کنندگان به زندگی و کسب و کار مردم پیام اقتدار و قاطعیت نظام در برخورد با ناامنی را دریافت کنند.

سردار اشتری همچنین از برخورد قاطع قوه قضاییه با اخلالگران بازار ارز و قاچاقچیان و مرتکبان جرایم سازمان یافته و مجرمان در فضای مجازی تقدیر کرد و آن را موجب صیانت از حقوق شهروندی و نظم و امنیت کشور دانست.

ارسال نظر: