X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 08 دی 1397
تعداد بازدید خبر : 141
تاریخ ثبت : شنبه, 08 دی,1397 | 12:26 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 08 دی,1397 | 12:26 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 08 دی,1397 | 12:26 ب.ظ

افزایش مرگ بی خانمانها در انگلیس

  • افزایش مرگ بی خانمانها در انگلیس
افزایش مرگ بی خانمانان

رسانه ها در انگلیس از مرگ 600 بی خانمان طی سال گذشته در این کشور خبر دادند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ،از لندن موسسات خیریه در انگلیس با ابراز نگرانی از افزایش شمار بی خانمان ها در این کشور اعلام کردند در پنج سال اخیر شمار بی خانمان ها دو برابر شده است و بیشتر در سرپناه های موقت ، چادر ، معابر عمومی و کف خیابان روزگار می گذرانند .
موسسه خیریه "شلتر" یا "سرپناه" اعلام کرد: 320 هزار بی خانمان در شرایط نامناسبی به سر می برند که شمار آنان 13 هزار نفر بیشتر از سال پیش شده است .
بر اساس گزارش موسسه "شلتر" در سال 2018 هر روز 36 خانوار بی خانمان شدند و بیشترین رشد بی خانمان نیز در لندن به ثبت رسیده است .
دولت انگلیس اعلام کرد در سال 2018 یک میلیارد و دویست میلیون پوند برای فراهم اوردن سرپناه برای بی خانمان ها هزینه کرده است .
خانم" پلی نیت" فعال حقوق بشر در انگلیس با ابراز نگرانی از افزایش شمار بی خانمان ها در این کشور گفت : پیامدهای کاهش خدمات اجتماعی و رفاهی سبب شده حتی افراد شاغل هم نتوانند از پس هزینه های اجاره مسکن برایند .
موسسه خیریه "کرایسیس" یا "بحران" نیز شمار بی خانمان ها را در انگلیس در سال 2018 حدود 170 هزار خانوار اعلام و اضافه کرد : کودکان این خانوارها که سرپناه مناسب ندارند در معرض آسیب پذیری بیشترند .
موسسات خیریه ‏‏، شمار کودکانی که در اقامتگاه های نامناسب و موقت به سر می برند 120 هزار نفر اعلام کردند و درباره پیامدهای آن هشدار دادند .                                                                                                                                                                                                  
منبع:صدا و سیما

برچسب ها:
ارسال نظر: