X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 27 آذر 1397
تعداد بازدید خبر : 39
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 27 آذر,1397 | 10:58 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 27 آذر,1397 | 10:58 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 27 آذر,1397 | 10:58 ق.ظ

آیت‌الله مفتح نقش به سزایی در ارتباط با دانشگاه و حوزه داشتند

  • آیت‌الله مفتح نقش به سزایی در ارتباط با دانشگاه و حوزه داشتند
دکتر علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مصادف با سالروز شهادت استاد آیت الله مفتح است ایشان از شخصیت‌های بزرگی بودند که هم در ارتباط با دانشگاه و حوزه نقش به سزایی داشتند و هم از انقلابیون برجسته‌ای بودند که در پیروزی انقلاب نقش ایفا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشرعلی لاریجانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز سه شنبه ۲۷ آذر مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مصادف با رحلت دخت گرامی امام موسی ابن جعفر (ع) - وفات حضرت معصومه (س) - است که بنده این روز را به ملت عزیز و مردم شریف قم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

وی افزود: همچنین امروز مصادف است با سالروز شهادت استاد آیت الله مفتح. ایشان از شخصیت‌های بزرگی بودند که هم در ارتباط با دانشگاه و حوزه نقش به سزایی داشتند و هم از انقلابیون برجسته‌ای بودند که در پیروزی انقلاب نقش ایفا کردند.


رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما آن نماز عید فطر در سال ۵۷ را به خاطر داریم که با چه عظمتی برگزار شد و منشأ یک جوشش بزرگ در حرکت انقلاب اسلامی بود. یاد آن شهید والا مقام را گرامی می‌داریم و به همکار گرامیمان آقای دکتر مفتح و خانواده گرامیشان و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: