X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 20 آذر 1397
تعداد بازدید خبر : 32
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 20 آذر,1397 | 10:45 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 20 آذر,1397 | 10:45 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 20 آذر,1397 | 10:45 ق.ظ

رسیدگی به مشکلات سه واحد تولیدی در استان کرمان / اشتغالزایی ۷۰۰ نفر در واحدهای تولیدی

  • رسیدگی به مشکلات سه واحد تولیدی در استان کرمان / اشتغالزایی ۷۰۰ نفر در واحدهای تولیدی
رسیدگی به مشکلات سه واحد تولیدی در کرمان

- در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات سه واحد تولیدی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان رسیدگی و زمینه اشتغال بکار ۷۰۰ نفر فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هدف از تشکیل این ستاد را ارتباط منظم و مستمر با فعالان بخش خصوصی به منظور اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاری و مساعدت در رفع آن عنوان کرد و گفت: در این راستا مشکلات سه واحد تولیدی مورد رسیدگی قرار گرفت. 

یدالله موحد با اشاره به اینکه در رسیدگی به مشکلات این واحد‌های تولیدی در برخی موارد از تعدیل نیرو و اخراج جمع زیادی از کارگران جلوگیری شد، اظهار کرد: بانک‌ها می‌بایست با نگاه حمایتی از تولیدکنندگان، نسبت به حل مشکلات و رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی عمل کنند.

وی با هشدار به اینکه متخلفان در حوزه پولی و بانکی تحت تعقیب قضائی قرار می‌گیرند، عنوان کرد: در شرایط فعلی، که کشور با مشکل تولید مواجه است اجازه نخواهیم داد عده‌ای چرخ صنعت و تولید را با مشکل مواجه کنند.

این مقام قضایی در استان کرمان با اشاره به اینکه اشتغال زائی یکی از نیاز‌های ضروری جامعه امروز است، تصریح کرد: تمام مسئولان به ویژه مدیران اجرائی، قضائی و بانکی باید شرعا و قانونا هر آنچه در توان دارند در جهت حل رفع موانع و مشکلات اقتصادی بکار ببندند تا بتوانیم از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

وی اظهار داشت:تصمیمات خوب و ارزشمندی در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی این سه تولید کننده در کرمان اتخاذ شد. 
این مقام قضائی عنوان کرد: عمده مشکلاتی که در جلسه اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفته است حول محور مسائل بانکی، قرارداد‌های مشارکت مدنی با بانک و با ادعای انحراف بانک از مقررات قانونی در بحث مشارکت مدنی بود.

وی گفت:پس از استماع اظهارات تولید کنندگان و نمایندگان بانک، تصمیمات خوبی در جهت رفع موانع تولید اتخاذ شد و تکالیفی نیز به منظور مساعدت در این زمینه به اتاق بارزگانی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت وسازمان بازرسی محول گردید.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: