X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 10 شهریور 1403
تعداد بازدید خبر : 60
تاریخ ثبت : شنبه, 10 شهریور,1403 | 11:01 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 10 شهریور,1403 | 10:58 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 10 شهریور,1403 | 01:07 ب.ظ

دستگیری کودک ۱۱ ساله در انگلیس به اتهام حضور در آشوب

  • دستگیری کودک ۱۱ ساله در انگلیس به اتهام حضور در آشوب

پلیس انگلیس اعلام کرد که یک کودک ۱۱ ساله را به اتهام شرکت در آشوب‌های اخیر در میدلزبورو، به جرم بی نظمی و شورش دستگیر کرده است.



 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، پلیس انگلیس اعلام کرد که یک کودک ۱۱ ساله را به اتهام شرکت در آشوب‌های اخیر در میدلزبورو، به جرم بی نظمی و شورش دستگیر کرده است.
 

بر اساس گزارش اسکای نیوز، گمان می‌رود این کودک ۱۱ ساله جوان‌ترین فردی باشد که به دلیل ناآرامی سراسری در این کشور دستگیر شده است. پلیس منطقه کلیولند انگلیس به رسانه‌های این کشور گفت با احتساب دستگیری ۱۴ نفر دیگر در روز‌های اخیر تا کنون ۱۱۰ نفر در ارتباط با ناآرامی‌ها در هارتلپول و میدلزبرو دستگیر شده اند. پلیس سن این افراد را بین ۱۱ تا ۴۳ سال اعلام کرده است.
 

بر اساس این گزارش، تا کنون حدود ۱۳۰۰ نفر از افرادی که به نوعی در فضای حقیقی و مجازی در آشوب‌های هفته‌های گذشته در این کشور نقش داشتند شناسایی و دستگیر و حدود 520 نفرشان تفهیم اتهام شده‌اند.
 

دولت انگلیس از نظام قضایی این کشور خواسته با صدور سنگین‌ترین احکام ممکن افرادی را که در آشوب‌های اخیر در این کشور نقش داشتند مجازات کند. پیشتر سه کودک دختر و پسر ۱۲ – ۱۳ ساله نیز  به اتهام مشارکت در آشوب‌های اخیر دستگیر شده بودند. شناسایی و دستگیری افرادی که در آشوب‌های اخیر در این کشور نقشی داشتند با استفاده از دوربین لباس‌های پلیس، دوربین خیابان‌ها و معابر، دوربین مداربسته اماکن و ساختمان‌ها انجام شده است.


 

برچسب ها: کودکان, انگلیس
ارسال نظر: