X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 04 شهریور 1403
تعداد بازدید خبر : 44
تاریخ ثبت : یکشنبه, 04 شهریور,1403 | 02:22 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 04 شهریور,1403 | 11:43 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 06 شهریور,1403 | 08:37 ق.ظ

رئيس قوه قضائیه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی: آزادگان جهان علیه ظالمان فریاد برآورند

  • رئيس قوه قضائیه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی: آزادگان جهان علیه ظالمان فریاد برآورند

رئیس قوه قضاییه گفت:امروز همه امت اسلامی و تمام آزادگان جهان باید در مقابل زشتی‌ها، پلشتی‌ها و ظلم‌هایی که می‌بینند، ساکت ننشینند و فریاد برآورند.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که از میدان امام حسین ع تا حرم حضرت عبدالعظیم ع در حال برگزاری است، اظهار کرد: همانگونه که حضرت اباعبدالله‌الحسین ع هدف از قیام عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند، امروز نیز همه امت اسلامی و تمام آزادگان جهان باید در مقابل زشتی‌ها، پلشتی‌ها و ظلم‌هایی که می‌بینند، ساکت ننشینند و فریاد برآورند.

رئیس قوه قضاییه، موضوع فلسطین را یکی از موضوعات اصلی نه تنها دنیای اسلام، بلکه سراسر جهان دانست و گفت: همه کسانی که بویی از انسانیت برده‌اند، باید در مقابل مستکبرین عالم و در راس آن‌ها آمریکا و دست‌پرورده آن یعنی رژیم صهیونیستی به پا خیزند و علیه این ظلم و جنایتی که در این برهه از تاریخ علیه مردم فلسطین صورت می‌گیرد، یکصدا و یکپارچه عمل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین گفت: در عرصه داخلی نیز باید با وحدت همه مردم عزیز، کارگزاران و مسئولان نظام، دست به دست هم دهیم تا مشکلات موجود اعم از برخی ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی و سایر مسائل را حل کنیم و در جهت پیشرفت و تعالی کشور گام برداریم.
 

ارسال نظر: