X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 مرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 72
تاریخ ثبت : دوشنبه, 29 مرداد,1403 | 10:02 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 29 مرداد,1403 | 08:21 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 29 مرداد,1403 | 10:04 ق.ظ

برگزاری نشست بین‌المللی«استقامت، پایداری و بیداری»/ تاکید بر محاکمه رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی

  • برگزاری نشست بین‌المللی«استقامت، پایداری و بیداری»/ تاکید بر محاکمه رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی

نشست بین المللی «استقامت، پایداری و بیداری» با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مجمع جهانی بیداری اسلامی و با حضور شخصیت‌های مخلتف بین‌المللی در کربلا برگزار شد.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر،نشست بین المللی «استقامت، پایداری و بیداری» با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مجمع جهانی بیداری اسلامی و با حضور شخصیت‌های مخلتف بین‌المللی در کربلا برگزار شد.

در این نشست علیزاده، عضو شورای سیاستگذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های اربعین، گفت: امسال شعار « کربلا طریق الاقصی» به عنوان محور اصلی فعالیت‌های اربعینی انتخاب شده که فروپاشی رژیم صهیونیستی را هدف گذاری کرده است. لشگر جهانی امام حسین(ع)در اربعین در واقع لشگر آزادسازی قدس است و این موضوع را آمریکا و اسراییل به خوبی می دانند.

عضو شورای سیاست‌گذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: همبستگی مردم و جبهه مقاومت در اربعین زمینه ساز نابودی رژیم منحوس جنایتکار خواهد بود.

وی ادامه داد: جنایت های بی سابقه رژیم کودک کش در 10 ماه گذشته در غزه زمینه بیداری جهانی و محکومیت رژیم را در سراسر دنیا فراهم کرده است. همسوئی برخی کشورهای مسلمان منطقه با رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل، مانع آتش بس در غزه می باشد.

علیزاده در ادامه با تاکید بر اینکه تحریم اقتصادی اسرائیل توسط دولت‌ها و مسلمانان در کشورهای اسلامی، زمینه ساز قبول شروط حماس توسط رژیم و پایان جنایت ها در غزه خواهد بود، عنوان کرد: صهیونیسم بین الملل و امپریالیسم غرب ( آمریکا و انگلیس و...) در ارتکاب جنایات بی سابقه رژیم در غزه شریک جرم هستند و باید در مجامع حقوقی بین‌المللی محاکمه شوند.

 

ارسال نظر: