X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 27 مرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 46
تاریخ ثبت : شنبه, 27 مرداد,1403 | 01:11 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 27 مرداد,1403 | 06:07 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 27 مرداد,1403 | 01:11 ب.ظ

محکومیت مصونیت از مجازات شهرک نشینان اسرائیلی از سوی سازمان ملل

  • محکومیت مصونیت از مجازات شهرک نشینان اسرائیلی از سوی سازمان ملل

دفتر حقوق بشر سازمان ملل حمله بیش از یکصد شهرک نشین اسرائیلی به روستای جیت در نزدیکی شهر قلقیلیه و آتش زدن خانه‌ها و خودروهای فلسطینیان و نیز «مصونیت از مجازات» آنان را محکوم کرد.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، راوینا شمداسانی، سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد حمله در جیت در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد و آن را "وحشتناک" خواند.


این سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در نشستی خبری گفت: آنچه قابل توجه و مهم است این است که کشتار دیروز در جیت یک حمله انفرادی نبوده و پیامد مستقیم سیاست اسراییل در شهرک سازی در کرانه باختری است. به طور کلی، ما شاهد "مصونیت از مجازات" برای چنین حملاتی هستیم.
 

بیش از یکصد شهرک نشین اسرائیلی پنجشنبه شب به روستای جیت در نزدیکی شهر قلقیلیه یورش بردند و اقدام به آتش زدن خانه‌ها و خودروهای فلسطینیان کردند.


بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، یک فلسطینی به ضرب گلوله شهرک نشینان اسرائیلی که نقاب زده بودند، شهید و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.
 

منابع خبری جمعه گذشته نیز گزارش داده بودند که شهرک‌نشینان اسرائیلی با حمله به چهار فلسطینی که به اشتباه وارد یک شهرک آنها شده بودند، فلسطینی ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. شهرک‌نشینان اسرائیلی خودروی آنها را آتش زدند و یکی از فلسطینی‌ها را به شدت زخمی کردند که روانه بیمارستان شد.


 

ارسال نظر: