X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 مرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 69
تاریخ ثبت : یکشنبه, 14 مرداد,1403 | 06:22 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 14 مرداد,1403 | 03:06 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 15 مرداد,1403 | 11:20 ق.ظ

سراج الحق: جنبشی جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفته است

  • سراج الحق: جنبشی جهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفته است

رئیس سابق حزب جماعت  اسلامی پاکستان گفت: فلسطین موجب اتحاد و نزدیک شدن قلوب مسلمانان شده است؛ علاوه بر این مردم سایر کشورهای جهان نیز نسبت به جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی آگاه شده‌اند و جنبشی جهانی در حمایت از مردم غزه و فلسطین شکل گرفته است.


 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، سراج الحق، رئیس حزب جماعت  اسلامی پاکستان و فعال ضد صهیونیستی و یکی از برگزیدگان و دریافت کنندگان جایزه حقوق بشر اسلامی، امروز یکشنبه 14 مردادماه 1403 در مراسم هشتمین دوره اعطای جایزه و بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی، ضمن تشکر از اعطای جایزه حقوق بشر اسلامی از سوی ستاد حقوق بشر، گفت: فلسطین موجب اتحاد و نزدیک شدن قلوب مسلمانان شده است و اکنون می‌تواند امت اسلامی را با یکدیگر متحد سازد. علاوه بر این مردم سایر کشورهای جهان نیز نسبت به جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی آگاه شده‌اند و جنبشی جهانی در حمایت از مردم غزه و فلسطین شکل گرفته است.

وی تحریم دیپلماتیک، اقتصادی و تجاری کشورهای جهان به ویژه دولت‌های اسلامی منطقه علیه رژیم اسرائیل را خواستار شد و بیان کرد: رژیم اسرائیل در جهان امروز یک عنصر شرارت و فساد است و ما به هیچ عنوان رژیم اشغالگر را یک کشور مستقل نمی شناسیم. تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ویژه مردم کشورهای اسلامی در کنار فلسطین هستند و ما از اعتراض علیه جنایات رژیم نامشروع اسرائیل عقب نشینی نخواهیم کرد.

سراج الحق همچنین تاکید کرد: اقدامات سران کشورهای اسلامی و سازمان ملل هیچ نتیجه‌ای برای پایان جنگ در غزه و یا پاسخگو کردن رژیم اسرائیل دربر نداشته و تا به امروز وحشیگری‌ها و جنایت های رژیم نامشروع صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه دارد.

وی در ادامه ضمن محکومیت ترور اسماعیل هنیه گفت: ترور رهبر برجسته و شجاع مقاومت اقدام خبیثانه و جنایتکارانه ای است که بی پاسخ نخواهد ماند و محور مقاومت را در برابر جنایت های ارتکابی رژیم صهیونیستی و حامیانش مصمم تر می کند.

 

ارسال نظر: