X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 55
تاریخ ثبت : دوشنبه, 18 تیر,1403 | 08:40 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 17 تیر,1403 | 05:40 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 18 تیر,1403 | 08:40 ق.ظ

کنعانی: ننگ حمایت از صهیونیست‌ها تا ابد بر پیشانی حامیان این رژیم باقی خواهد ماند

  • کنعانی: ننگ حمایت از صهیونیست‌ها تا ابد بر پیشانی حامیان این رژیم باقی خواهد ماند

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ننگ حمایت از این همه جنایت صهیونیستها در نوار غزه، تا ابد بر پیشانی حامیان این رژیم باقی خواهد ماند.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در غزه، لکه ننگی ابدی بر پیشانی حامیان این رژیم توصیف کرد و نوشت: جنایت‌های جنگی و کشتار فلسطینی‌ها به‌ویژه کودکان مظلوم از سوی جنای‌کاران جنگی صهیونیست به‌طور بی‌رحمانه‌ای در نوار غزه ادامه دارد.
 

براساس گزارش منابع رسمی فلسطینی، شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۸۱۵۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۸۷۸۲۸ نفر رسیده است.
 

هنوز بیش از ۱۰ هزار نفر در نوار غزه مفقود و زیر آوار هستند.همچنین ۵ خبرنگار طی ۱۲ ساعت گذشته در نوار غزه به شهادت رسیدند و تعداد خبرنگاران شهید در غزه به ۱۵۸ نفر رسیده است.
 

حامیان شناخته شده رژیم صهیونیستی نیز همچنان بی‌شرمانه شعار حقوق بشر سر می‌دهند و وقیحانه در مسائل داخلی دیگر کشور‌های مستقل دخالت و اظهار نظر می‌کنند. ننگ حمایت از این همه جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه، تا ابد بر پیشانی حامیان این رژیم باقی خواهد ماند.


 

ارسال نظر: