X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 75
تاریخ ثبت : یکشنبه, 17 تیر,1403 | 01:58 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 17 تیر,1403 | 01:25 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 18 تیر,1403 | 07:16 ق.ظ

سازمان ملل: 196 کارمند آنروا در حملات رژیم صهیونیستی به غزه کشته شدند

  • سازمان ملل: 196 کارمند آنروا در حملات رژیم صهیونیستی به غزه کشته شدند

سازمان ملل اعلام کرد که در بمباران شب گذشته رژیم صهیونیستی که دروازه های یک فروشگاه توزیع کمک های بشردوستانه در اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد، سه کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی کشته شدند.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، سه کارمند آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در بمباران شب گذشته رژیم صهیونیستی که دروازه های یک فروشگاه توزیع کمک های بشردوستانه در اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد، کشته شدند.
 

منابع پزشکی فلسطینی در بیمارستان العوده در مرکز نوار غزه گزارش دادند که سه کارمند UNRWA در بمباران اسرائیل که انبار توزیع کمک‌های بشردوستانه را هدف قرار داد، کشته شدند و تعداد قربانیان تجاوز اسرائیل در میان کارکنان آنروا به 196 نفر رسید. 
 

 رژیم اسرائیل بی توجه به قوانین و مقررات بین المللی همواره مقر آنروا و کارکنان آن را هدف قرار می دهد، حدود 180 موسسه و مدرسه وابسته به این سازمان را از آغاز هفتم اکتبر مورد تجاوز و بمباران رژیم اسرائیل قرار گرفته است.

این نهاد بین المللی پیش از این در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عملیات تیم‌های ما برای کمک به مردم نیازمند، کار بی‌نهایت دشواری دارند. ما در سوگ شمار بیشتری از همکاران آنروا که در غزه کشته شده‌اند و حالا تعداد آنها رو به افزایش است، نشسته‌ایم؛ افرادی که عمدتاً با خانواده‌شان جان سپرده‌اند.


 

ارسال نظر: