X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 51
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 13 تیر,1403 | 07:56 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 13 تیر,1403 | 07:47 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 16 تیر,1403 | 11:18 ق.ظ

رئیس شورای علمای دینی عراق: آمریکا بزرگترین حامی و همدست رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی‌ها است

  • رئیس شورای علمای دینی عراق: آمریکا بزرگترین حامی و همدست رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی‌ها است

الناصری با تاکید بر اینکه آمریکا همدست و بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی ها است، گفت: برخی کشورهای غربی از جمله انگلیس و فرانسه و آلمان نیز به ارتش رژیم اشغالگر کمک می کنند؛ باید اقدامات این کشورها جرم انگاری شود و در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا، طی هشت ماه گذشته مرتکب انواع و اقسام جنایت‌ها در غزه و کرانه باختری شده است. 
 

حمایت‌های آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی به جایی رسیده که با وجود بیداری افکار عمومی در جهان و تلاش ها از سوی کشورهای مختلف برای پایان دادن به نسل کشی در غزه، رژیم صهیونیستی همچنان به جنایت های خود در سرزمین های اشغالی ادامه  می دهد و با وقاحت تمام به تداوم کشتار زنان و کودکان اقرار می کند.
 

در این رابطه شیخ «یوسف الناصری»، رئیس شورای علمای دینی و رئیس مجلس ملی ادیان عراق در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار محور مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: مبارزه با رژیم اشغالگر محدود به محور مقاومت نیست و اکنون می‌بینیم که افکار عمومی جهان بیدار شده و به مخالفت با رژیم صهیونیستی برخاسته اند.

الناصری در ادامه تصریح کرد: جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غزه بی‌سابقه است؛ این جنایت ها در تداوم جنایت های هفت دهه ای است که علیه فلسطین و ملت آن انجام شد و بی مجازات ماند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در جنایت علیه غزه به‌صورت آشکار با قوانین بین‌المللی و حقوق بشری مخالفت می کند؛ این موضوع را می توان در آمار مربوط به قربانیان و تخریب های گسترده در جنگ غزه دید؛ مقابله با جنایت های رژیم اشغالگر نیازمند همکاری کشورهای اسلامی و همکاری های بین المللی است.

رئیس مجلس ملی ادیان عراق تاکید کرد: آمریکا همدست و بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی ها است؛ برخی کشورهای غربی از جمله انگلیس و فرانسه و آلمان نیز به ارتش رژیم اشغالگر کمک می کنند؛ باید اقدامات این کشورها جرم انگاری شود و در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند.

النصاری در پایان گفت: با اتحاد کشورهای اسلامی و گسترش بیداری افکار عمومی طرح صهیونیسم ناکام خواهد ماند و با نابودی رژیم صهیونیستی، صلح جهانی محقق خواهد شد.



 

 

ارسال نظر: