X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 11 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 35
تاریخ ثبت : دوشنبه, 11 تیر,1403 | 07:22 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 11 تیر,1403 | 04:09 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 12 تیر,1403 | 09:03 ق.ظ

مدیر بیمارستان شفا در غزه: رژیم اسرائیل اسرای فلسطینی را هر روز شکنجه می‌کند

  • مدیر بیمارستان شفا در غزه: رژیم اسرائیل اسرای فلسطینی را هر روز شکنجه می‌کند
مدیر بیمارستان شفا در غزه پس از آزادی از زندان رژیم صهیونیستی گفت: دشمن صهیونیستی همه اسرای فلسطینی را از حقوق خود و دسترسی به دارو محروم کردند و هر روز اسرا را شکنجه می‌کنند.

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، دکتر محمد ابو سلمیه با اشاره به اینکه اسرای فلسطینی در زندان‌های دشمن صهیونیستی در وضعیت روحی و جسمی بسیار ناگواری قرار دارند، افزود: رژیم اشغالگر به جای درمان بیماران مبتلا به دیابت، پای آنان را قطع می‌کند.

وی افزود تیم‌های پزشکی رژیم اشغالگر صهیونیستی در اقدامی مخالف با قوانین بشردوستانه بازداشت شدگان را مورد حمله و ضرب و شتم قرار می‌دهند.

دکتر ابو سلمیه تاکید کرد که صهیونیست‌ها من را همراه با اعضای یک کاروان بشردوستانه در گذرگاه نتساریم در حالی که مشغول انتقال مجروحان به بیمارستان شفا بودم، بازداشت کردند.رژیم صهیونیستی 4 بار من را مورد محاکمه قرار داد، بدون اینکه اتهام مشخصی به من نسبت داده شود.

مدیر بیمارستان شفا تصریح کرد که اشغالگران با اسرای فلسطینی همچون جمادات رفتار می‌کنند و حتی پزشکان اسرائیلی هم اسرا را مورد شکنجه قرار می‌دهند.

طبق گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در ادامه گفت: تخریب بیمارستان شفا به معنی نابودی سیستم بهداشتی در غزه است و این چیزی است که دشمن صهیونیستی به دنبال آن بود. ما در زندان‌های اسرائیلی روزانه تحت شکنجه شدید بودیم و اشغالگران اتاق‌ها و سلول‌های اسرا را مورد حمله قرار می‌دادند.هیچ سازمان و نهاد بین‌المللی در زندان با ما ملاقات نکرد و ما اجازه ملاقات با وکیل را هم نداشتیم.

وی گفت: اشغالگران اسرائیلی اسرای فلسطینی را با استفاده از سگ‌های پلیسی و باتوم مورد حمله قرار می‌دادند و اسرا به مدت دو ماه جز یک قرص در روز چیزی برای خوردن نداشتند.

فرج السمونی یکی دیگر از اسرای آزاد شده فلسطینی نیز در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که هنگام بازجویی توسط نظامیان اشغالگر اسرائیلی تحت وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفته است.

السمونی اظهار داشت: صهیونیست‌ها تنها به شکنجه بدنی اکتفا نکرده و او را تحت شکنجه روحی نیز قرار دادند. در مدت اسارت شاهد اعدام دو اسیر فلسطینی توسط اشغالگران اسرائیلی بودم. حتی پزشکان اسیر فلسطینی هم در زندان‌های رژیم صهیونیستی مورد شکنجه وحشیانه قرار گرفتند.



ارسال نظر: