X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: جمعه 08 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 45
تاریخ ثبت : شنبه, 09 تیر,1403 | 08:44 ق.ظ
تاریخ انتشار : جمعه, 08 تیر,1403 | 11:55 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 12 تیر,1403 | 10:28 ق.ظ

غریب آبادی: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه بالایی برای رئیس جمهور منتخب در حل مشکلات و ارتقای جایگاه ایران است 

  • غریب آبادی: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه بالایی برای رئیس جمهور منتخب در حل مشکلات و ارتقای جایگاه ایران است 

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر تاثیر مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد که هر دولتی با هر رویکردی که سر کار می‌آید، باید حمایت از محور مهم مقاومت را در دستورکار سیاست خارجی خود قرار دهد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر،  کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با حضور در یکی از شعبه‌های اخذ رای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، در گفت‌وگو با میزان گفت که مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم سبب می‌شود رئیس جمهوری انتخاب شود که از پشتوانه حداکثری برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه شرایط ویژه‌ای در منطقه و سطح بین المللی وجود دارد، اظهار کرد: در حوزه داخلی با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، در عین حال شرایط منطقه‌ای و شرایط بین‌المللی ویژه هستند. از اینرو، مشارکت گسترده و هرچه بیشتر مردم در انتخابات سبب می‌شود رئیس جمهوری انتخاب شود که از پشتوانه حداکثری برخوردار باشد. چنین رئیس جمهوری می‌تواند با قدرت و قوت بیشتری به حل مشکلات داخلی بپردازد و سبب انسجام داخلی در میان مردم شود؛ ضمن اینکه اعتماد موجود مردم به حاکمیت و نظام نیز در این صورت افزایش و ارتقا می‌یابد.

غریب‌آبادی در ادامه با تاکید بر تاثیر مشارکت بالای مردم بر اقدام‌ها و عملکرد رئیس‌جمهور منتخب، تصریح کرد: چنین رئیس جمهوری در عرصه سیاست خارجی نیز بسیار قوی و مقتدر ظاهر خواهد شد؛ به‌ویژه وقتی ما با دشمن دیوانه‌ای به نام رژیم صهیونیستی مواجه هستیم که ریختن خون انسان‌های بی‌گناه برایش به کاری عادی تبدیل شده است و طی هشت ماه گذشته بیش از ۱۳۰ هزار فلسطینی را قتل‌عام و مجروح کرده است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه اظهار کرد: حمایت از محور مقاومت یک موضوع کلیدی است و هر دولتی با هر رویکردی که سر کار می‌آید، باید حمایت از این محور و همچنین تقویت ارتباط با همسایگان را در دستورکار سیاست خارجی خود قرار دهد. از این رو، مشارکت مردم در انتخابات و رقم خوردن رای بالا برای رئیس جمهور منتخب از هر جهت به‌ویژه در سه سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.


 

ارسال نظر: