X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 06 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 26
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 06 تیر,1403 | 05:41 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 06 تیر,1403 | 05:38 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 09 تیر,1403 | 08:22 ق.ظ

هانی‌زاده: چهره منافقانه‌ سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال اسرای فلسطینی نمایان شده است

  • هانی‌زاده: چهره منافقانه‌ سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال اسرای فلسطینی نمایان شده است

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: چهره منافقانه‌ سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال اسرای فلسطینی نمایان شده است؛ زیرا این سازمان‌ها هیچگاه درصدد ارائه یک گزارش دقیقی از وضعیت زندانیان فلسطینی بر نیامده‌اند.



 

حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، در خصوص رفتار غیر انسانی رژیم صهیونیستی با اسرای فلسطینی، گفت: رژیم صهیونیستی در طول ۷۶ سال گذشته به هیچ یک از قوانین بین المللی به خصوص مسائل حقوق بشر پایبند نبوده است.
 

وی افزود: در  شرایط فعلی حدود ۱۰ هزار نفر از مردم فلسطین که ۲ هزار نفر از آنان را زنان تشکیل می‌دهند، در زندانهای رژیم صهیونیستی به سر می‌برند.
 

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه در برخی موارد، بیش از ۴۰ سال است که افراد در زندانهای رژیم صهیونیستی بدون محاکمه به سر می‌برند و هیچ یک از سازمان‌های مدعی حقوق بشری اجازه بازدید از زندانهای رژیم صهیونیستی را ندارند، عنوان کرد:  بزرگترین زندان در اسرائیل زندان عسقلان است که هزاران زندانی در شرایط بسیاری سختی قرار دارند.
 

وی در این زمینه ادامه داد: گزارش‌ها نشان‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از زندانیان به دلیل اینکه رژیم صهیونیستی شکنجه‌های وحشیانه‌ای علیه آنان اعمال می‌کنند، در زندانها به شهادت می‌رسند و این نشانه خوی ددمنشانه‌ی رژیم صهیونیستی است‌.
 

این کارشناس مسائل بین اللملل همچنین گفت: در این زمینه، چهره منافقانه‌ی این سازمان‌ها که مدعی حقوق بشر هستند ، کاملا آشکار شده است؛ زیرا این سازمان‌ها هیچگاه در صدد ارائه یک گزارش دقیقی از وضعیت زندانیان فلسطینی بر نیامده و در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه زندانیان، به ویژه زندانیان کم سن و زنان، سکوت کرده‌اند.
 

هانی‌زاده با اشاره به اینکه سازمان‌های مدعی حقوق بشر، رژیم صهیونیستی را بالاتر از قانون می‌دانند و با این رژیم برخورد نمی‌کنند، عنوان کرد: آمریکا و اتحادیه اروپا با اعمال نفوذ خود در جهان سعی می‌کنند از رژیم صهیونیستی یک‌ چهره ملایمی ترسیم کنند.
 

وی ادامه داد: در حالی که روزانه صدها نفر توسط رژیم صهیونیستی دستگیر  و محاکمه علنی برای این زندانیان صورت نمی‌گیرد و تنها اتهامی که بر زندانیان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود، مقابله با این رژیم است و همین اتهام باعث می‌شود زندانیان فلسطینی ده‌ها سال در زندان بماند.
 

این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان خاطر نشان کرد:   وضعیت زندانها در فلسطین اشغالی کاملا دردناک است که متاسفانه جامعه جهانی هم در این زمینه سکوت اختیار می‌کند.

 

ارسال نظر: