X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 04 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 34
تاریخ ثبت : دوشنبه, 04 تیر,1403 | 11:22 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 04 تیر,1403 | 11:06 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 04 تیر,1403 | 11:23 ق.ظ

انتقاد گزارشگر ویژه سازمان ملل از سرکوب معترضان در آلمان

  • انتقاد گزارشگر ویژه سازمان ملل از سرکوب معترضان در آلمان

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد از سرکوب معترضان حامی مردم فلسطین به شدت انقاد کرد.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، «فرانچسکا آلبانیز»، گزارشگر سازمان ملل در حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، در شبکه اجتماعی ایکس از عملکرد آلمان در سرکوب تظاهرات حامیان فلسطین در این کشور، انتقاد کرد و نوشت: «مردم در آلمان به خاطر این که خواستار پایان دادن به نسل‌کشی مردم غزه شده‌اند، مجازات می‌شوند.»
 

اشاره گزارشگر سازمان ملل به سرکوب حامیان فلسطین در برلین و فرانکفورت است که علیه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه دست به اعتراضاتی زده‌اند. گزارش شده است که در برلین، پلیس با تجمع‌کنندگان طی این تظاهرات حامی فلسطین درگیر شده و درحالیکه حدود ۳۰۰۰  معترض فریاد «نسل‌کشی در غزه را متوقف کنید» سر می‌دادند، ۱۱ نفر طی درگیری‌ها با پلیس آلمان دستگیر شدند.
 

آلبانیز در ادامه توییت خود نوشت: «آلمان به خاطر بار تاریخی بررسی نشده و معیوب خود، سرسختانه از تعامل (برای پایان دادن به نسل‌کشی رژیم اسرائیل در غزه)، خودداری می‌کند.»
 

این تظاهرات همزمان در 3 کشور اروپایی دیگر، انگلیس، اتریش و ایتالیا، برگزار شد. تظاهرکنندگان اروپایی در این راهپیمائی‌ها، ادامه جنایت‌های اشغالگران قدس علیه مردم فلسطین را محکوم کرده و بر لزوم تحت فشار قرار دادن صهیونیست‌های اشغالگر برای دست یابی به آتش بس پایدار در غزه تأکید کردند.

 

ارسال نظر: