X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 03 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 26
تاریخ ثبت : یکشنبه, 03 تیر,1403 | 02:31 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 03 تیر,1403 | 12:21 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 03 تیر,1403 | 02:31 ب.ظ

حدود 13 هزار فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر اسیر هستند

  • حدود 13 هزار فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر اسیر هستند

رئیس اداره امور اسرای فلسطین اعلام کرد که بین 11 تا 13 هزار اسیر فلسطینی در زندان های اشغالی گرفتار هستند.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، قدوره فارس، رئیس اداره امور اسرای فلسطین اعلام کرد که بین 11 تا 13 هزار اسیر فلسطینی در زندان های اشغالی گرفتار هستند.
 

وی افزود:  اشغالگران احکام ناعادلانه ای علیه فلسطینی ها صادر می کنند و از 16 مهرماه حدود 9500 فلسطینی را از کرانه باختری بازداشت کرده اند.
 

بر اساس گزارش الیوم السابع، رئیس اداره امور اسرای فلسطینی تاکید کرد: رژیم اشغالگر هیچ توضیحی در مورد اسرای فلسطینی ارائه نمی کند.
 

وی ادامه داد: نیروهای اشغالگر همچنان به صدها حمله، گلوله باران و انجام جنایات در سراسر نوار غزه، ارتکاب قتل عام خونین علیه غیرنظامیان، و انجام جنایات هولناک در مناطق مورد تهاجم، در بحبوحه وضعیت انسانی فاجعه بار در نتیجه محاصره ادامه می دهند. 
 

این در حالی است که رژیم اسرائیل همزمان با تجاوزات مستمر خود به نوار غزه در حدود هشت ماه، با حملات روزانه و عملیات دستگیری مناطق مختلف کرانه باختری را هدف قرار می‌دهد.
 

باشگاه اسرای فلسطینی  پیش تر با اشاره به ازدحام شدید زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل آمار بالای دستگیری‌ها، به بیان واقعیت دستگیری‌ها و زندانیان پرداخت و گزارش داد که تعداد زندانیان مبتلا به بیماری‌های پوستی “به طور گسترده و بی‌سابقه” افزایش یافته است و شیوع بیماری‌ها در نتیجه کمبود اساسی‌ترین نیازها، نبود تهویه و ایزوله شدن زندانیان در سلول های بدون نور خورشید، افزایش داشته است.
 

باشگاه زندانیان همچنین بر جنایت بزرگی که توسط نیروهای اشغالگر علیه زندانیان انجام می‌شود و  آن انتقال زندانیان مبتلا به بیماری‌های واگیر از بخشی به بخش دیگر با هدف افزایش دو برابری تعداد مبتلایان، تاکید کرد.
 

این باشگاه به حضور کودکان در میان زندانیان مجروح به ویژه در زندان مگیدو اشاره کرد و افزود: اسرائیل نیاز زندانیان به درمان را به ابزاری برای شکنجه تبدیل کرده است.
 


 

ارسال نظر: