X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: جمعه 01 تیر 1403
تعداد بازدید خبر : 37
تاریخ ثبت : جمعه, 01 تیر,1403 | 12:35 ب.ظ
تاریخ انتشار : جمعه, 01 تیر,1403 | 10:09 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 02 تیر,1403 | 07:38 ق.ظ

گزارش حقوق بشر سازمان ملل از رفتار غیرانسانی با اسرای فلسطینی/ تاکید پیلای بر ادامه تحقیقات درباره جنایت‌های اسرائیل

  • گزارش حقوق بشر سازمان ملل از رفتار غیرانسانی با اسرای فلسطینی/ تاکید پیلای بر ادامه تحقیقات درباره جنایت‌های اسرائیل
حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که نظامیان رژیم اسرائیل با اسرای فلسطینی رفتار غیرانسانی داشته و مرتکب اعمال ضد حقوق بشری شده است.

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، شورای حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی از رفتار غیر اخلاقی و ضد انسانی اشغالگران صهیونیست با اسرای فلسطین به شدت انتقاد کرد.

حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردیم، نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل برای تحقیر فلسطینیان مرتکب تجاوزات جنسی شده اند. اشغالگران اسرائیلی مسئول پیامدهای جنایت‌های ضد بشری، گرسنگی و آوارگی اجباری در نوار غزه هستند.

این شورا در ادامه تصریح کرد که اوضاع نوار غزه نباید سبب شود تا ما آنچه را در کرانه باختری جریان دارد، فراموش کنیم. ما شاهد افزایش حملات شهرک نشینان صهیونیست به منازل فلسطینی‌ها در کرانه باختری هستیم.

این در حالیست که سخنان «ناوی پیلای»، رئیس کمیته تحقیق سازمان ملل متحد در اراضی اشغالی فلسطین، تاییدی دیگر از سوی یک مقام عالی رتبه بین‌المللی بر جنایت ها و تجاوزاتی است که ارتش رژیم جنایتکار صهیونیستی در نوار غزه و سراسر اراضی اشغالی ما مرتکب شده و می شود.

رئیس کمیته تحقیق سازمان ملل در مورد اراضی اشغالی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی مانع از تحقیق این کمیته شد و از دسترسی به غزه و کرانه باختری جلوگیری کرد.ما از رنج انسانی شوکه شده‌ایم و خواستار آتش‌بس فوری هستیم.

پیلای تاکید کرد: فلسطینی‌ها ده‌ها سال است که از اشغال سرزمین‌های خود آسیب دیده‌اند.
ما به کار خود ادامه می‌دهیم؛ تحقیق تمام نشده و هر روز تخلفاتی رخ می‌دهد. تحقیق‌های ما ناقص است، زیرا اجازه دسترسی به غزه، کرانه باختری و اسرائیل را نداشتیم.اشغال دلیل تمام اتفاق‌هایی است که در سرزمین‌های فلسطینی می‌افتد.


ارسال نظر: