X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 24 خرداد 1403
تعداد بازدید خبر : 48
تاریخ ثبت : پنجشنبه, 24 خرداد,1403 | 02:19 ب.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 24 خرداد,1403 | 02:18 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 29 خرداد,1403 | 07:55 ق.ظ

واکنش غریب‌آبادی به حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین؛ هیچ مکان امنی برای تروریست‌ها باقی نخواهیم گذاشت

  • واکنش غریب‌آبادی به حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین؛ هیچ مکان امنی برای تروریست‌ها باقی نخواهیم گذاشت

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در واکنش به حمله پلیس فرانسه به مقر اصلی گروهک تروریستی منافقین، در فضای مجازی نوشت: این عملیات بطور زنده توسط ایران رصد می شد. هیچ مکان امنی برای تروریست ها باقی نخواهیم گذاشت.
 

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر ، کاظم غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی ایکس با اشاره به حمله پلیس فرانسه به مقر اصلی منافقین در این کشور نوشت: از حمله پلیس فرانسه به مقر اصلی گروهک تروریستی منافقین، بازرسی کامل مقر، بازداشت سه نفر از اعضای گروهک و پلمپ این مقر، استقبال می کنیم. این عملیات بطور زنده توسط ایران رصد می شد. هیچ مکان امنی برای تروریست ها باقی نخواهیم گذاشت.


گفتنی است روز گذشته خبرگزاری‌های فرانسوی از حمله پلیس فرانسه به یکی از مقرهای اصلی منافقین در شمال پاریس اطلاع دادند. بنا بر اعلام این رسانه‌ها، در جریان این حمله ۳ نفر از اعضای گروهک منافقین که در گذشته از فرانسه اخراج شده و به صورت غیر قانونی به فرانسه بازگشته‌اند، در مقر منافقین بازداشت شدند. همچنین در این حمله تعدادی سلاح کشف شده است.







 

ارسال نظر: