X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 22 خرداد 1403
پژوهش های جدید افشا کرد:
تعداد بازدید خبر : 28
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 22 خرداد,1403 | 01:56 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 22 خرداد,1403 | 01:52 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 22 خرداد,1403 | 01:56 ب.ظ

آمار بالای بازرسی بدنی عریان کودکان سیاه‌پوست در انگلیس

  • آمار بالای بازرسی بدنی عریان کودکان سیاه‌پوست در انگلیس
بر اساس گزارشی جدید، کودکان سیاه‌پوست در انگلیس بیش از ۶ برابر بیشتر از کودکان سفیدپوست در معرض بازرسی بدنی عریان توسط پلیس این کشور قرار می‌گیرند.



به گزارش سایت ستاد حقوق بشر به نفل از روزنامه گاردین، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کودکان سیاه‌پوست در انگلیس بیش از ۶ برابر بیشتر از کودکان سفیدپوست در معرض بازرسی بدنی عریان توسط پلیس این کشور قرار می‌گیرند.

از میان نیرو‌های پلیس در انگلیس و ولز، که داده‌های خود را برای این پژوهش ارائه کردند، مشخص شد که سیاه‌پوستان ۱۰ برابر بیشتر احتمال دارد مورد بازرسی بدنی عریان قرار بگیرند. در منطقه ساکس، سیاه پوستان نسبت به سفیدپوستان 18 برابر بیشتر در معرض بازرسی بدنی عریان قرار می گیرند.

در پژوهش موسسه رانی‌مد تراست، داده‌های رسمی وزارت کشور انگلیس در مورد شیوه هایی تجزیه و تحلیل شده که به افراد بازداشت شده گفته می شود باید لباس های خودشان را در بیاورند.

براساس این داده‌ها، بزرگسالان سیاه‌پوست ۴.۷ برابر بیشتر از بزرگسالان سفیدپوست احتمال دارد که مورد بازرسی بدنی عریان توسط پلیس قرار بگیرند.

همچنین کودکان سیاه‌پوست ۶.۵ برابر بیشتر از همتایان سفیدپوست خود در معرض این نوع بازرسی‌ها قرار دارند. این داده‌ها ناظر به پرونده های موجود تا تا مارس ۲۰۲۳ فروردین/اردیبهشت ۱۴۰۱ است و گواه دیگری از نژادپرستی نهادی در انگلیس است که اغلب انکار می شود.

تقریبا نیمی از بازرسی های بدنی اطفال در شهر لندن، بر روی کودکان سیاه پوست بوده که تنها 16.9 درصد از جمعیت کودکان ساکن لندن را تشکیل می دهند.

آمارها نشان داد که سیاه پوستان بیشتر از سفیدپوستان در تمامی موارد توسط نیروهای انتظامی تحت بازرسی بدنی عریان قرار گرفته اند به جز پلیس ولز شمالی که در سال گذشته از این تاکتیک استفاده نکرده است.


برچسب ها:
ارسال نظر: