X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
تعداد بازدید خبر : 27
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 26 اردیبهشت,1403 | 06:17 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 26 اردیبهشت,1403 | 02:14 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 27 خرداد,1403 | 09:24 ق.ظ

حبس کودکان معلول ذهنی در بیمارستان‌های رودآیلند آمریکا

  • حبس کودکان معلول ذهنی در بیمارستان‌های رودآیلند آمریکا

تحقیقاتی که طی سال های اخیر انجام شده، نشان داده است که ایالت رود آیلند به جای ارائه خدمات متناسب با نیازهای این کودکان، آن ها را برای چندین ماه و حتی یک سال در بیمارستان روانپزشکی حبس کرده است.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، دادستان های فدرال آمریکا اعلام کردند که ایالت «رود آیلند» حقوق مدنی صدها کودک دارای اختلال روان و یا مبتلا به ناتوانی رشدی را نقض کرده چرا که آن ها را برای مدت طولانی و به صورت غیرضروری در بیمارستان روانپزشکی مراقبت های حاد نگه داشته است.
 

زاخاری کانها، دادستان رود آیلند می گوید: «تحقیقاتی که طی سال های اخیر انجام شده، نشان داده است که ایالت رود آیلند به جای ارائه خدمات متناسب با نیازهای این کودکان، آن ها را برای چندین ماه و حتی یک سال در بیمارستان روانپزشکی حبس کرده است.»
 

طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بستری این کودکان در بیمارستان برادلی برای تنها یک تا دو هفته برنامه مجاز بوده اما تحقیقات فدرال به این نتیجه رسید که کودکان مبتلا به ناتوانی های رشدی که تحت نظر  دپارتمان کودکان، جوانان و خانواده رود آیلند هستند، علیرغم تشخیص بیمارستان برای ترخیص، اغلب در این مرکز نگه داشته می شوند در حالی که به زعم پژوهشگران، بهتر بوده این بچه ها در محیط خانواده باشند.
 

بر اساس این گزارش، از 1 ژانویه 2017 تا 30 سپتامبر 2022، 527 کودک تحت مراقبت یا سرپرستی نظر  دپارتمان کودکان، جوانان و خانواده رود آیلند در بیمارستان بردلی بستری شدند. به گفته محققان، بسیاری از کودکان در معرض بستری شدن غیرضروری در بیمارستان قرار گرفتند زیرا این دپارتمان نتوانسته خدمات مورد نیاز را به این کودکان ارائه کند.

محققان می گویند نگه داشتن طولانی مدت یک کودک در بیمارستان، در حالی که می توان نیازهای وی را در شرایط غیربیمارستانی و آزادتری برآورده کرد، وضعیت کودک را تشدید می کند.



 

ارسال نظر: