X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: جمعه 14 اردیبهشت 1403
تعداد بازدید خبر : 28
تاریخ ثبت : دوشنبه, 17 اردیبهشت,1403 | 02:00 ب.ظ
تاریخ انتشار : جمعه, 14 اردیبهشت,1403 | 04:10 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 17 اردیبهشت,1403 | 02:00 ب.ظ

شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان حامی مردم فلسطین و غزه

  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان حامی مردم فلسطین و غزه

نیروهای پلیس آمریکا در ایالت لس آنجلس به سمت دانشجویان حامی مردم فلسطین و غزه مستقیم شلیک کرد.



 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که پليس این کشور طی هفته‌های گذشته نزدیک به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر را در جریان تحصن‌های حامیان فلسطین در دانشگاه‌های سراسر این کشور بازداشت کرده است.

با گسترش بیش از انتظار اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان در سراسر آمریکا، سرکوب‌ها در ایالات متحده وارد مرحله‌ای جدید شده است تا جایی که در دانشگاه لس آنجلس، پلیس به سمت دانشجویان مستقیم شلیک کرد.

دانشگاه‌های مختلف آمریکا در ایالت‌های گوناگون از جمله دانشگاه‌های لس آنجلس، تگزاس، پورتلند و نیوهمپشایر همچنان صحنه تحصن‌ها و اعتراضات مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور است.


آمریکا با وجود ادعاهای پرطمطراق حقوق بشری، اکنون با دانشجویان معترض در دانشگاه های سراسر این کشور با خشونت برخورد می کند، در حالی که در سایر کشورها از جمله ایران اگر اتفاقی رخ دهد ندای دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان سر می دهد.

در پاسخ به این ادعاها باید گفت اگر اتفاقی بد است چرا در آمریکا وقتی وقایع مشابه رخ می دهد دولتمردان این کشور تجمع کنندگان تظاهرات مسالملت آمیز را اغتشاشگر و تروریست می نامند و در دیگر کشورها همین اغتشاشگران را معترض مسالمت آمیز می نامند؟! این برخورد دوگانه و استانداردهای حقوق بشری بر جهانیان آشکار شده است و دیگر حنای آمریکا رنگ و بویی ندارد.


رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تاکنون بیش از ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر را در سرزیمن های اشغالی به شهادت رسانده است و حالا که افکار عمومی در آمریکا و دیگر کشورهای غربی بیدار شده با معترضان دانشجو برخوردی خشونت آمیز را در پیش گرفته است. 

تنها دلیل این رفتارهای دوگانه حمایت از رژیم صهیونیستی است و آمریکا همواره تلاش در پوشاندن جنایت های این رژیم اشغالگر داشته است .

 


 

ارسال نظر: