X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
تعداد بازدید خبر : 28
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 05 اردیبهشت,1403 | 02:17 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 05 اردیبهشت,1403 | 02:04 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 05 اردیبهشت,1403 | 02:21 ب.ظ

کار بیشتر و حقوق کمتر برای کودکان کار در آمریکا

  • کار بیشتر و حقوق کمتر برای کودکان کار در آمریکا
قانونگذاران لوئیزیانا رأی به حذف وقت ناهار برای کودکان کارگر دادند.
به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، قانونگذاران لوئیزیانا رأی به حذف وقت ناهار برای کودکان کارگر دادند.

کار کودکان در ایالات متحده آمریکا که ناشی از طمع و خودخواهی شرکت‌ها و سیستم ناکارآمد مهاجرت ایالات متحده می باشد، زیربنای بخش‌های بزرگی از اقتصاد این کشور را تشکیل می دهد.

شرایط کار برای کودکان در ایالات متحده روز به روز وخیم تر می‌شود و در چند سال اخیر افزایش نقض قوانین کار کودکان در این کشور مشاهده شده است. بر اساس گزارش وزارت کار، بین سال های 2019 تا 2023، میزان 88 درصد افزایش این تخلفات در سراسر کشور افزایش یافته است.

در پنسیلوانیا، تخلفات در یک سال از 2022 تا 2023 به میزان 276 درصد افزایش یافته است. در این شرایط، بهره کشی کودکان رنگین پوست مهاجر بیداد می کند.

به گفته کنت وونگ از مرکز کار UCLA، که به طور جدی در مورد مسئله کار کودکان نگران است و خواستار اقدام است، کودکان زیر 18 سال در ایالات متحده در مشاغل فوق العاده خطرناک، از جمله کار با ماشین های تراش صنعتی، کار در کارخانه چوب بری بدون ماسک و عینک و کارهایی که آنها را ملزم می کرد 13 ساعت در روز کار کنند و بارهای 80 پوندی را روی پشت بام بر روی شانه حمل کنند، مشغول هستند.

همچنین به گفته وونگ و تیمش، در بسیاری از ایالت‌ها تلاشی برای حمایت و محافظت از این کودکان صورت نمی پذیرد و بر عکس، قوانین کار کودکان را تسهیل می کنند.

برچسب ها: کودکان, آمریکا
ارسال نظر: