X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1402
تعداد بازدید خبر : 2701
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 24 بهمن,1402 | 01:53 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 24 بهمن,1402 | 11:05 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 24 بهمن,1402 | 01:53 ب.ظ

قتل یک سیاه‌پوست دیگر توسط پلیس آمریکا

  • قتل یک سیاه‌پوست دیگر توسط پلیس آمریکا

پلیس آمریکا یک جوان سیاه‌پوست را در ایالت ایلینوی با شلیک گلوله به قتل رساند.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، پلیس آمریکا یک جوان سیاه‌پوست را در ایالت ایلینوی با شلیک گلوله کشت.

 

بر اساس گزارش سی بی اس، خانواده این شهروند آمریکایی که به‎تازگی در حومه غربی کارول استریم در ایالت ایلینوی با شلیک گلوله پلیس کشته شد، می‎گویند: فیلم دوربین بدنه پلیس را مشاهده کرده‎اند و از چیز‌هایی که در این حادثه دیده و شنیده‌اند ناراحت هستند.

 

به گفته وکلا، آیزاک گودلو، ۳۰ ساله روز ۳ فوریه، (۱۴ بهمن ماه) هنگامی که از سوی ۲ افسر پلیس در خانه خود هدف اصابت گلوله قرار گرفت، غیرمسلح بوده است. از سوی دیگر خانواده این شهروند سیاه پوست می گویند که تنها بخش‌هایی از ویدیو دوربین بدنه پلیس را دیده‌اند اما هنوز نام افسران درگیر در این تیراندازی را نمی‌دانند. این ویدیو نشان می‌دهد که افسران در حالی که این شهروند سیاه‎پوست خواب بوده، قبل از تیراندازی به اتاق خواب او می‌روند.

 

خواهر گودلو، در رابطه با قتل برادر خود توسط پلیس آمریکا می گوید: اقدام پلیس آمریکا وحشتناک است، آن‌ها دروغ گفتند، کاری که انجام دادند غیر قابل توجیه بود.


پلیس کارول استریم اعلام کرده که افسران در حال پاسخ به تماس خشونت خانگی بودند و وارد وضعیتی شدند که «تنش» توصیف شده است، اما طبق تصاویر ویدیو منتشر شده، گودلو تنها در خانه در خانه‎اش بود که افسران زیادی وارد آن شدند.
 

وکلای پرونده می‎گویند که برخلاف ادعای پلیس، ویدیو نشان نمی‌دهد که گودلو وسیله‌ای را به سمت پلیس پرتاب کند. اندرو ام استروث، یکی از وکلای خانواده گودلو نیز فیلم پلیس را منحرف کننده بیان کرد و گفت که فیلم پلیس که چهره و هویت افسران در آن پنهان شده به‎شدت ویرایش شده است؛ پلیس بی ملاخظه عمل کرده است.


یکی از اعضای خانواده گودلو نیز می گوید: افسران پلیس به‎محض ورود به خانه شروع به تیراندازی کردند و حتی حضور خود را در خانه اعلام نکردند.


 

ارسال نظر: