X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 دی 1402
تعداد بازدید خبر : 477
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 20 دی,1402 | 12:08 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 20 دی,1402 | 12:03 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 24 دی,1402 | 10:49 ق.ظ

همسر شهید ترور: محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین مهم‌ترین مطالبه خانواده‌ شهدا است

  • همسر شهید ترور: محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین مهم‌ترین مطالبه خانواده‌ شهدا است

همسر شهید محمدعلی آقارجبی با اشاره به برگزاری دادگاه و محاکمه منافقین، گفت: مطالبه مهم خانواده‌های شهدا پیگیری محاکمه و مجازات اعضای این گروهک تروریستی است.


 

جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم و جولانگاه گروهک‌های تروریستی داخلی و خارجی بوده و در این مدت، هزاران انسان بی‌گناه به دست آنان شهید و یا به شدت مجروح شده‌اند. در این میان، بیشترین ترورها که مصداق جنایت علیه بشریت و نقض آشکار حقوق بشر  است، توسط گروهک تروریستی منافقین در ایران انجام شده است.
 

گروهک تروریستی منافقین طی چهاردهه گذشته پس از ترور شخصیت‌های کشورمان، روی به سمت قتل و کشتار فجیعانه شهروندان ایرانی و مردم بی‌گناه آوردند و تنها در بین سال‌های 1362 تا 1367، بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند که اسامی و اسناد آنها موجود است.
 

بر همین اساس و با توجه به جرائم مختلف ارتکابی و اتهاماتی که متوجه گروهک تروریستی منافقین و اعضای اصلی و فعال آن بود، دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای گروهک تروریستی منافقین آغاز به کار کرد و پنجمین جلسه این دادگاه روز سه شنبه 19 دی ماه 1402 با حضور وکلا و جمعی از خانواده‌های قربانیان ترور به صورت علنی برگزار شد.
 

در همین رابطه همسر شهید محمدعلی آقارجبی، یکی از قربانیان جنایت‌های این گروهک تروریستی در گفت‌وگو با سایت ستاد حقوق بشر، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دادگاه منافقین، اظهار داشت: مطالبه خانواده‌های شهدا به نتیجه رساندن این دادگاه و محاکمه عاملان و قاتلان مردم بی‌گناه ایران است.
 

وی درخصوص نحوه شهادت همسرش توسط منافقین، گفت: همسرم کارمند بود، منافقین به طور دائم با نامه وی را تهدید به ترور می‌کردند تا سرانجام در سال ۱۳۶۱ پس از تعقیب همسرم از محل کار به منزل‌مان حمله کردند و همسرم را در مقابل چشمان من و سه فرزندمان و مادرش به شهادت رساندند. شش نفر با تهدید و ورود به منزل و ضرب و شتم ما، همسرم را به رگبار بستند و به پشت سر وی 8 گلوله شلیک کردند.
 

همسر شهید ترور در پایان تصریح کرد: با وجود اینکه این دادگاه دیر برگزار شد ولی خانواده‌های شهدا دلگرم به اجرای عدالت شدند، امیدواریم اعضای جنایتکار این گروهک تروریستی به سزای اعمال‌شان برسند.


 

ارسال نظر: