X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 07 آذر 1402
تعداد بازدید خبر : 122
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 07 آذر,1402 | 02:29 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 07 آذر,1402 | 11:22 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 07 آذر,1402 | 02:29 ب.ظ

سیاست سختگیرانه و ضد مهاجرتی انگیس؛ تأثیر سیاست های مرگبار استرالیا و آمریکا علیه مهاجران

  • سیاست سختگیرانه و ضد مهاجرتی انگیس؛ تأثیر سیاست های مرگبار استرالیا و آمریکا علیه مهاجران

سال‌هاست که کشورها، به‌ویژه استرالیا و آمریکا، سیاست‌های بی رحمانه و غیرقانونی خود را به یکدیگر انتقال می دهند.
 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، این سیاست ها شامل نظامی کردن مرزها، جرم انگاری مهاجرت، و انتقال افراد به کشورهای ثالثی است که ناامن هستند و خطر بازگرداندن زنجیره ای برای پناهجویان، یعنی بازگرداندن آنها به مکانی که در معرض خطر و آزار و اذیت یا آسیب های جدی دیگر قرار می گیرند را به همراه دارند. 

بر اساس گزارش وب سایت دیده بان حقوق بشر، 7 مارس 2023 انگلیس لایحه مهاجرت غیرقانونی را به پارلمان ارائه کرد که به موجب آن هر کسی که به طور غیرقانونی و از طریق کشورهای دیگر وارد انگلیس می شود، نمی‌تواند درخواست پناهندگی یا دسترسی به حمایت های لازم در برابر برده‌داری مدرن یا قاچاق در انگلیس داشته باشد.

در صورت تصویب این لایحه، افراد، از جمله خانواده‌های دارای فرزند و کودکان بدون همراه، به طور خودکار حداقل به مدت 28 روز بدون حق تجدید نظر، در بازداشت خواهند بود. کسانی که از انگلیس اخراج شده اند، از بازگشت یا اخذ تابعیت انگلیس منع خواهند شد، مگر در شرایط بسیار محدود.

آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، در 7 مارس این لایحه را به عنوان "ممنوعیت پناهندگی" توصیف کردند که حق درخواست حمایت در انگلیس را برای کسانی که به طور غیرقانونی وارد کشورمی شوند، صرف نظر از اینکه ادعای آنها چقدر واقعی و قانع کننده باشد، از بین می برد.




 

ارسال نظر: