X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 06 آذر 1402
تعداد بازدید خبر : 92
تاریخ ثبت : دوشنبه, 06 آذر,1402 | 06:45 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 06 آذر,1402 | 12:41 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 06 آذر,1402 | 06:45 ب.ظ

گزارشگر ویژه: رژیم اسرائیل یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است

  • گزارشگر ویژه: رژیم اسرائیل یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در سرزمین های اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تاکنون، یک میلیون شهروند فلسطینی را بازداشت کرده که ده ها هزار نفر از این تعداد، کودک بودند.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، فرانشیسکا البانیز، در جدیدترین گزارش خود درباره حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین افزود: اکنون ۵۰ هزار اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی وجود دارد که ۱۶۰ نفر آن ها کودک هستند و یکهزار و ۱۰۰ اسیر فلسطینی بدون هیچ اتهام و یا محاکمه ای در زندان بسر می برند.
 

این در حالی است که منابع خبری اعلام کردند که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، بازداشت فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس افزایش یافته و تاکنون ۳۱۶۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شدند.


نظامیان اشغالگر صهیونیستی بامداد دوشنبه به منطقه "بنی نعیم" واقع در شرق الخلیل و روستای کفرنعمه در غرب رام‌الله یورش برده و تا این لحظه، نزدیک به ۵۰ فلسطینی را بازداشت کردند.


رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

 

ارسال نظر: