X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 27 آبان 1402
تعداد بازدید خبر : 68
تاریخ ثبت : یکشنبه, 28 آبان,1402 | 03:39 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 27 آبان,1402 | 03:34 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 28 آبان,1402 | 03:39 ب.ظ

شهادت ۲۰۰ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در شمال غزه

  • شهادت ۲۰۰ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در شمال غزه

بمباران مدرسه‌ «الفاخوره» در شمال غزه تاکنون بیش از ۲۰۰ شهید به جا گذاشته است.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، جنگنده‌های رژیم اسرائیل بعدازظهر امروز مدرسه «الفاخوره» در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده‌اند.


بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه الفاخوره در نوار غزه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: صهیونیست ها جنایت هولناک دیگری علیه غیرنظامیان در مدرسه الفاخوره مرتکب شدند که در آن صدها نفر شهید یا زخمی شدند. این قتل عام ادامه سیاست کشتاری است که دشمن از آغاز تأسیس با پوشش و حمایت آمریکا و متحدان غربی آن انجام داده است. مایه شرمساری است که سازمان ملل، جامعه جهانی و هر انسان زنده ای که وجدان یا قلب دارد، فقط نظاره گر این جنایات هولناک باشد و اقدامی انجام ندهد.


سخنگوی دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه اعلام کرد تعداد مفقودان به بیش از شش هزار نفر رسیده است، زیرا اشغالگران اجازه جمع آوری پیکر‌های شهدا را نمی‌دهند.

وی افزود: تعداد زخمی‌ها در تهاجم اسرائیل به بیش از ۳۰ هزار نفر رسید که بیشتر آنان کودکان و زنان هستند. بیش از ۲۰۰ نفر در حمله امروز اسرائیل به مدرسه الفاخوره در جبالیا شهید شدند.
تهاجم اسرائیل باعث شهادت ۱۲۳۰۰ نفر از جمله هفت هزار کودک و ۳۳۰۰ زن شده است. اشغالگران صبح امروز ۵۰۰ بیمار را از بیمارستان الشفاء بیرون کردند، در حالی که نیاز ضروری به مراقبت‌های پزشکی دارند. تهاجم اسرائیل باعث شهادت ۲۰۰ پزشک، پرستار و امدادرسان شده است. ما خواهان تامین سوخت برای بیمارستان الشفاء و دیگر بیمارستان‌ها هستیم. گذرگاه رفح باید برای ورود کمک‌های پزشکی و سوخت بازگشایی شود.

 
برچسب ها: غزه
ارسال نظر: