X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 02 آبان 1402
تعداد بازدید خبر : 236
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 02 آبان,1402 | 01:55 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 02 آبان,1402 | 09:08 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 02 آبان,1402 | 01:55 ب.ظ

اسقف اعظم ارامنه تهران: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم می‌کنیم

  • اسقف اعظم ارامنه تهران: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم می‌کنیم

اسقف اعظم ارامنه تهران با تاکید بر اینکه مقابله ادیان الهی با جنایت‌های رژیم صهیونیستی ضروری است، خواستار پایان این جنایت‌ها در غزه شد.





 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، سیبوه سرکیسیان، اسقف اعظم ارامنه تهران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، گفت: امروز دنیا در تلاطمی بزرگ به سر می برد و از سال ۱۹۴۸ که رژیم صهیونیستی تشکیل شد، آتش مهیبی منطقه را فرا گرفت و ما مردم غرب آسیا دچار بحران شدیم. مردم این منطقه به دنبال ایجاد صلحی پایدار هستند که متاسفانه تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

وی افزود: دنیای مسیحیت اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم کرده و همواره حامی مردم فلسطین است؛ همان مردمی که به دنبال احقاق حقوق خود هستند. سه هفته پیش که جلسه مسیحیان در هندوستان برگزار شد، عملیات رژیم صهیونیستی در منطقه را محکوم کردیم و خواستار احیای حقوق مردم فلسطین شدیم.

اسقف اعظم ارامنه تهران ادامه داد: ما از جهانیان خواستیم تمام توان خود را به کار بگیرند تا منافع مردم فلسطین تامین شود.

سیبوه سرکیسیان اضافه کرد: انتظار داریم مردم کشورهای مسیحی به ویژه از طرف واتیکان این کشتارها محکوم شود. البته واتیکان با صدور بیانیه ای جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کرده ولی با محکوم کردن کاری درست نمی شود و باید مردم جهان اقدامی به عمل آورند.


 

ارسال نظر: