X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 29 مهر 1402
تعداد بازدید خبر : 223
تاریخ ثبت : شنبه, 29 مهر,1402 | 07:56 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 29 مهر,1402 | 07:52 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 06 آبان,1402 | 09:16 ق.ظ

دیدار اعضای هیات مدیره شبکه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان با دبیر ستاد حقوق بشر

  • دیدار اعضای هیات مدیره شبکه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان با دبیر ستاد حقوق بشر

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر با اعضای هیات مدیره شبکه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، «کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با اعضای هیات مدیره شبکه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان اظهار داشت: تشکل‌های غیردولتی با توجه به مردمی بودن و در ميان مردم بودن، مطالبات و خواسته‌های مردم را در حوزه‌های مختلف به نهادهای دولتی به همراه پیشنهادات خود برای رفع معضلات انعکاس دهند. علاوه بر این، انعکاس پیشرفت ها و دستاوردها بویژه در حوزه بین المللی نیز مهم است.
 

دبیر ستاد حقوق بشر همچنین با طرح پیشنهادی در این خصوص، گفت: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری می‌تواند با ایجاد یک نمایشگاه دائمی در حوزه زنان، دستاوردها و اقدامات خوب صورت گرفته را به نمایش بگذارد.

غریب‌آبادی همچنین با اشاره به وضعیت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار افراد بی پناه و بی دفاع، بویژه زنان و کودکان، خواهان توجه ویژه سازمان های غیر دولتی در ایران و سایر کشورها به شرایط کنونی شد.


 

ارسال نظر: