X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 مهر 1402
تعداد بازدید خبر : 120
تاریخ ثبت : یکشنبه, 16 مهر,1402 | 12:02 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 16 مهر,1402 | 06:52 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 16 مهر,1402 | 12:02 ب.ظ

وضعیت بد اسکان پناهجویان در تورنتو

  • وضعیت بد اسکان پناهجویان در تورنتو
پناهجویان در تورنتو جای مناسبی برای اسکان ندارند و مجبور به زندگی در خیابان ها و پیاده روهای این شهر شده‌اند.
به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، مقامات شهری تورنتو گزارش دادند که با وجود گسیل پناهجویان به این شهر، جای مناسبی برای اسکان این افراد در نظر گرفته نشده و با تکمیل ظرفیت مراکز پناهگاهی، بسیاری از این افراد مجبور به زندگی در فضای بیرون و پیاده رو شده اند.

بر اساس گزارش سیتی نیوز ، شمار زیادی از مردم مجبور به خوابیدن در خیابان‌ها هستند و انتظار می‌کشند که جایی در پناهگاه‌های شهر که در حال حاضر ظرفیت آن‌ها تکمیل شده است، خالی و برای آن‌ها جایی باز شود.

بسیاری از این افراد پناهجویان و پناهندگان هستند و این نگرانی به وجود آمده است که آشوب و هرج و مرجی که در طول تابستان پدید آمده بود، بار دیگر در تورنتو تکرار شود.ده‌ها نفر مجبور به چادر زدن در پیاده روی خیابان پیترسون شده اند؛ تصاویری که هر چند آزار دهنده ولی آشنا هستند.

دیانا چان مک نالی کارگر اجتماعی در این رابطه می گوید: می‌دانستیم که قرار است افراد زیادی بیرون بمانند، زیرا فضای کافی در اختیار نداشتیم و در حال حاضر صد‌ها نفر هر هفته اضافه می‌شوند و مطلقا جایی برای رفتن ندارند.

احمد که از نیجریه آمده درباره مهاجرت و وضعیتی که در تورنتو دارند می گوید: از سوی اداره مهاجرت در فرودگاه به او گفته شده بود که مستقیما اینجا بیاید و دفتر خود را تحویل بگیرد. وی سه روز در خیابان می‌خوابید و در انتظار بود که جا برایش باز شود.

افراد دیگری هم بودند که پانزده روز به همین وضعیت در گرما و باران به سر می بردند.در ماه ژوئن، تعداد زیادی از افراد بی خانمان به دلیل گرمای بی سابقه، از پناهگاه‌های تورنتو منتقل شدند. وضعیت پناهجویان در تورنتو بسیار سخت است در حالی که دولت تلاش چندانی برای بهبود این وضعیت ندارد.



برچسب ها: کانادا, پناهجویان
ارسال نظر: