X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 05 مهر 1402
تعداد بازدید خبر : 124
تاریخ ثبت : شنبه, 08 مهر,1402 | 01:32 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 05 مهر,1402 | 05:19 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 08 مهر,1402 | 01:32 ب.ظ

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام: اهانت به کتب آسمانی مردود است

  •  مشاور رئیس جمهور در امور اقوام: اهانت به کتب آسمانی مردود است

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی ضمن محکوم کردن قرآن‌سوزی در کشورهای غربی گفت: اهانت به قرآن، اهانت به تورات و انجیل است و به طور کلی اهانت به کتب آسمانی مردود است.

 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی، در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی که با موضوع حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در سالن شهید دستغیب این حرم مطهر در حال برگزاری است، گفت:‌ امروز برخی از افراد در اروپا اقدام به قرآن‌سوزی و اهانت به پیامبر مکرم اسلام(ص) می‌کنند.
 

وی با بیان اینکه اهانت به قرآن، اهانت به تورات و انجیل و بالعکس اهانت به تورات و انجیل، اهانت به قرآن کریم است، افزود: به‌طور کلی اهانت به کتاب‌های آسمانی مردود است.


مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه منشأ افراط و  تفریط جهل است، اظهار کرد: دشمنی ما با آمریکا و صهیونیست‌ها در همین جهل است و امروز استکبار از جهل گروهک‌های تکفیری و داعش سوءاستفاده کرده و تلاش می‌کند تا اسلام را بدنام کند.


وی ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی گروهک‌های تکفیری بیان کرد: اگر گروه‌هایی مانند داعش ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیست نیستند چرا در حالی که مسلمانان غیر نظامی را به نام اهل تسنن و شیعه می‌کشند اما هیچ اقدامی علیه دنیای استکبار انجام نمی‌دهند.


مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بیان کرد: گروهک‌های تکفیری داعش با نام اسلام به وجود آمده‌اند اما ضد آموزه‌های اسلامی عمل می‌کنند لذا مورد تأیید هیچ‌کس نیستند.


کریمی اظهار اظهار داشت : اگر امروز پیامبر(ص) بودند و این اعمال را مشاهده می‌کردند قطعاً می‌فرمودند که آمریکا، صهیونیست و استکبار غربی به نام مسیح و موسی(ع) جنایت و کودک‌کشی کرده‌ از این ادیان الهی عدول کرده‌اند.


وی در پایان گفت: علمای ما چه زن چه مرد وارث پیامبران و انبیای الهی هستند و آمده‌اند تا در مقابل طاغوت بایستیم لذا باید تلاش کنیم که از سیره آنان تأسی کنیم.


 

ارسال نظر: