X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: جمعه 17 شهریور 1402
تعداد بازدید خبر : 102
تاریخ ثبت : شنبه, 18 شهریور,1402 | 01:33 ب.ظ
تاریخ انتشار : جمعه, 17 شهریور,1402 | 02:27 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 18 شهریور,1402 | 01:33 ب.ظ

مرگ مغزی نوجوان ۱۶ ساله در اثر برخورد با خودروی پلیس فرانسه

  • مرگ مغزی نوجوان ۱۶ ساله در اثر برخورد با خودروی پلیس فرانسه

رسانه‌ها حدود دو ماه بعد از مرگ یک نوجوان ۱۷ ساله توسط پلیس فرانسه که منجر به ناآرامی‌های گسترده در سراسر این کشور شد، بار دیگر از یک عملیات مرگبار دیگر پلیس علیه یک نوجوان ۱۶ ساله خبر دادند.



 

به گزارش سایت ستاد حقوق بشر، یک نوجوان ۱۶ ساله ترکیه‌‌ای که بر اثر برخورد خودروی پلیس در مرکز فرانسه مجروح شده بود، دچار مرگ مغزی شد.


بر اساس گزارش آناتولی، «صفا شاهین» اواخر روز چهارشنبه گذشته در شهر «النکور» واقع در ۴۰ کیلومتری پاریس با خودروی پلیس برخورد کرد. «یاسین بوزرو»، وکیل خانواده «صفا شاهین» تایید کرد که این نوجوان ۱۶ ساله دچار مرگ مغزی شده است.


وی گفت که در پی فرار از ایست بازرسی، نیرو‌های پلیس به تعقیب موتور سیکلت این نوجوان ۱۶ ساله پرداخته‌اند.


این تعقیب و گریز در نهایت به برخورد با موتور سیکلت «شاهین» منجر شده است. وکیل خانواده این نوجوان ۱۶ ساله می‌گوید که از افسران پلیس درگیر در این موضوع به اتهام قتل در دادگاه شکایت خواهد کرد.


عموی این نوجوان می‌گوید که بعد از برخورد با خودروی پلیس، وی حدود ۳۰ دقیقه بر روی زمین مانده و به جای انتقال به بیمارستان‌های اطراف به بیمارستانی در فاصله یک و نیم ساعتی از محل حادثه منتقل شده است.


این حادثه در حالی روی می‌دهد که قتل «ناهل مرزوق»، نوجوان ۱۷ ساله مراکشی در اواخر ماه ژوئن گذشته موجی از اعتراضات را علیه پلیس فرانسه به همراه داشت.


 

برچسب ها: فرانسه
ارسال نظر: