X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 09 مرداد 1402
تعداد بازدید خبر : 122
تاریخ ثبت : دوشنبه, 09 مرداد,1402 | 11:17 ق.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 09 مرداد,1402 | 08:39 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 09 مرداد,1402 | 11:17 ق.ظ

حملات جدید اشغالگران صهیونیست به جنین

  • حملات جدید اشغالگران صهیونیست به جنین
نیروهای اشغالگر صهیونیست مجددا به شهر جنین یورش برده و تعدادی فلسطینی از جمله دو فعال حماس را دستگیر کردند.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، شامگاه یکشنبه رزمندگان مقاومت به سوی یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز اردوگاه آوارگان جنین در کرانه باختری اشغالی تیراندازی کردند.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم، سوم ژوئیه، رژیم اشغالگر صهیونیستی تجاوزاتی را به شهر جنین و اردوگاه آن آغاز کرد که حدود ۴۸ ساعت طول کشید و در آن نیروهای رژیم صهیونیستی از هلیکوپتر، پهپاد و نیروی زمینی با ادعای تعقیب افراد مسلح استفاده کردند و منجر به شهادت ۱۲ فلسطینی و مجروح شدن حدود ۱۰۰ نفر دیگر شدند.

از سوی دیگر، پس از تیراندازی رزمندگان مقاومت به سمت یک نیروی اسرائیلی در حومه شهر طمون در جنوب طوباس، نیروهای اشغالگر به شهر طمون یورش بردند.

همچنین درگیری‌های شدیدی اواخر شب گذشته در شهر جبل مکبر در قدس اشغالی رخ داد. صبح امروز درگیری‌های مسلحانه بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در پی یورش به جنین رخ داد، این یورش برای اولین بار پس از عملیات نظامی اخیر رخ داده که اشغالگران آن را «خانه و باغ» نامیدند.

در یورش امروز تعدادی فلسطینی از جمله دو عضو حماس بازداشت شدند. اشغالگران اسیر آزاد شده فتحی عتوم و جوان فلسطینی به نام ربیع السنوری را پس از هجوم به خانه‌هایشان در وادی عز الدین دستگیر کردند. فتحی عتوم اهل جنین چندین سال را در زندان‌های اشغالگران گذرانده است.

سوم ژوئیه، رژیم اشغالگر صهیونیستی تجاوزاتی را به شهر جنین و اردوگاه آن آغاز کرد که حدود ۴۸ ساعت طول کشید و در آن نیروهای رژیم صهیونیستی از هلیکوپتر، پهپاد و نیروی زمینی با ادعای تعقیب افراد مسلح استفاده کردند و منجر به شهادت ۱۲ فلسطینی و مجروح شدن حدود ۱۰۰ نفر دیگر شدند.

پس از تیراندازی رزمندگان مقاومت به سمت یک نیروی اسرائیلی در حومه شهر طمون در جنوب طوباس، نیروهای اشغالگر به شهر طمون یورش بردند.



ارسال نظر: