X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 01 مرداد 1402
تعداد بازدید خبر : 135
تاریخ ثبت : یکشنبه, 01 مرداد,1402 | 12:44 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 01 مرداد,1402 | 12:39 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 01 مرداد,1402 | 12:44 ب.ظ

سفارت ایران در سوئیس: مقامات سوئدی مسئول پیامدهای غیرقابل جبران هتک حرمت قرآن هستند

  • سفارت ایران در سوئیس: مقامات سوئدی مسئول پیامدهای غیرقابل جبران هتک حرمت قرآن هستند
سفارت ایران در سوئیس اعلام کرد: مقامات سوئدی با حمایت از تحرکات مزبور نشان دادند بیش از هر کسی اینگونه اعمال شنیع در نفرت پراکنی، تحریک خشونت، بیگانه هراسی و ایجاد اختلاف بین پیروان ادیان ابراهیمی بوده و باید پاسخگوی نتایج مخرب مربوطه باشند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوییس طی بیانیه‌ای هتک حرمت‌های صورت گرفته علیه مسلمانان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اهانت به قرآن کریم جامعه جهانی را با اقدامی ضد اندیشه و اخلاق و ناقض موازین اولیه و اساسی حقوق بشر تحت پوشش آزادی بیان مواجه کرد. این اقدام که یک جنایت فرهنگی و توهین آشکار به جمع مسلمانان بوده و تحت حمایت علنی دولت سوئد مجددا تکرار شد خبر از برنامه‌ریزی پنهان جریان‌های ضد دین، هرج و مرج طلب و مخالف همزیستی مسالمت آمیز جوامع انسانی می دهد.

سفارت ایران در برن خاطرنشان کرد: توهین به گنجینه بی بدیل و انسان‌ساز قرآن کریم در کشورهای مدعی توسعه یافتگی، احترام به حقوق بشر و پیروان ادیان نمی تواند لطمه ای به جایگاه رفیع این کتاب الهی در میان مردم جهان وارد کند. این‌گونه اقدامات غیرانسانی تنها چهره دروغین غرب و استانداردهای دوگانه آن را بیش از پیش در معرض نمایش قرار می‌دهد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوئیس تاکید کرد: مقامات سوئدی با حمایت از تحرکات مزبور نشان دادند بیش از هر کسی مسئول عواقب و پیامدهای غیرقابل جبران اینگونه اعمال شنیع در نفرت پراکنی، تحریک خشونت، بیگانه هراسی و ایجاد اختلاف بین پیروان ادیان ابراهیمی بوده و باید پاسخگوی نتایج مخرب مربوطه باشند.

ارسال نظر: