X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 تیر 1402
تعداد بازدید خبر : 159
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 21 تیر,1402 | 11:07 ق.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 21 تیر,1402 | 09:15 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 21 تیر,1402 | 11:07 ق.ظ

رییس انجمن آشوریان ارومیه: جشنواره ورزشی آشوریان جهان تبلیغات مدعیان دروغین حقوق بشر را بی اثر کرد

  • رییس انجمن آشوریان ارومیه: جشنواره ورزشی آشوریان جهان تبلیغات مدعیان دروغین حقوق بشر را بی اثر کرد
رییس انجمن آشوریان ارومیه گفت: برگزاری توام‌ با آرامش و امنیت جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان موسوم به (جام‌تموز) در ارومیه خلاف تبلیغات دروغین مدعیان حقوق بشر را نشان داد و آن را بی اثر کرد.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، استانلی سیمونز گفت: این جشنواره نه تنها ارتباط فرهنگی با کشورها برقرار می‌کند ولی مهمتر از همه نظام جمهوری اسلامی را به دنیا معرفی کرده و نشان می‌دهد برخلاف تبلیغات دروغین رسانه‌های خارجی، جمهوری اسلامی احترام ویژه‌ای به تمام‌ اقوام، ادیان، برنامه‌ها و مراسم‌های آنها قایل است.

وی افزود: ورزشکارانی که از کشورهای خارجی برای نخستین بار به ایران می‌آیند وقتی از نزدیک امکاناتی که جمهوری اسلامی در اختیار پیروان ادیان و اقوام گذاشته را مشاهده می‌کنند و به دروغ بودن تبلیغات معاندین و مدعیان دموکراسی پی برده و ‌با چهره حقیقی نظام جمهوری اسلامی آشنا می‌شوند.

رییس انجمن آشوریان ارومیه ادامه داد: در این هنگام‌ است که مهمانان و ورزشکاران خارجی به این حقیقت می‌رسند آنچه در رسانه‌های خارجی از ایران منعکس می‌شود دروغی بیش نیست و آنها با دیدن واقعیت‌های موجود در ایران پی به توطئه دشمنان می‌برند.

سیمونز اضافه کرد: می‌توان گفت مسابقات امسال از بهترین سالها بود و مدیریت و ساماندهی بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان (جام تموز) به شکل مطلوب برگزار شد کیفیت آن هم بالا بود.

طبق گزارش ایرنا، رییس انجمن آشوریان ارومیه یادآور شد: بسیاری از آشوریان جهان در آستانه جشنواره فرهنگی ورزشی، برنامه‌های خود را برای حضور در این جشنواره طراحی می‌کنند.

بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان موسوم ‌به «جام‌تموز» از ۱۳ تیرماه سال جاری با حضور ورزشکارانی از عراق، ارمنستان و ایران در ۶ رشته تیمی و انفرادی به میزبانی ارومیه برگزار شد.

برچسب ها:
ارسال نظر: