X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 اردیبهشت 1402
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه عنوان کرد:
تعداد بازدید خبر : 171
تاریخ ثبت : دوشنبه, 25 اردیبهشت,1402 | 04:56 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 25 اردیبهشت,1402 | 01:25 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 25 اردیبهشت,1402 | 05:08 ب.ظ

تاکید بر تبیین و روشنگری در خصوص اقدامات و خدمات قوه قضائیه

  • تاکید بر تبیین و روشنگری در خصوص اقدامات و خدمات قوه قضائیه
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: با اطلاع رسانی به موقع و روشنگرانه می توانیم خدمات دستگاه قضایی را در میان مردم به خوبی تبیین کنیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، «حسن عبدلیان پور»، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در اولین جلسه شورای تبیین و اطلاع رسانی روابط عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضائیه، اظهار داشت: هم افزایی و ایجاد روابط موثر بین دستگاه‌ها لازمه اطلاع رسانی به موقع است، اما باید برای ارتباطات موثر نقاط مشترک با یکدیگر را شناسایی و به اشتراک بگذاریم.

عبدلیان پور افزود: مرکز وکلا، گام‌های بزرگی در راستای اطلاع رسانی و تبیین مواضع قوه قضاییه برداشته؛ در اولین جلسه‌ای که با ریاست قوه قضاییه داشتیم ایشان تاکید کردند که مباحث حقوقی و کار‌های مثبت را با ظرافت خاص رسانه‌ای تبیین و کار‌های خوب را برای مردم به زبان ساده بیان کنیم تا به این ترتیب بتوانیم قشر عظیمی را با اطلاع رسانی خوب و به موقع از اقدامات قضایی آگاه کنیم.

وی تصریح کرد: وظیفه روابط عمومی‌های زیر مجموعه دستگاه قضا تبیین اقدامات و خدمات دستگاه قضایی است و باید در این زمینه روشنگری صورت گیرد. در بحث رسانه نیز به کار فرهنگی اعتقاد داریم و به تبیین شعائر ملی و مذهبی می‌پردازیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ادامه گفت: برخی از مردم فرق بین اعدام و قصاص را نمی دانند که باید در این خصوص اقدام به تبیین و تحلیل موضوع شود.

وی با اشاره به عفو گسترده رهبری در اغتشاشات 1401، تاکید کرد: پیشنهاد رئیس قوه قضائیه برای عفو محکومان در اغتشاشات اخیر بسیار مهم و حائز اهمیت بود اما آیا این کار بزرگ به‌خوبی برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شده است؟

گفتنی است در ادامه این جلسه مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضائیه دیدگاه‌ها و دغدغه های خود در حوزه اطلاع رسانی را تشریح کردند.




ارسال نظر: