X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402
تعداد بازدید خبر : 142
تاریخ ثبت : یکشنبه, 24 اردیبهشت,1402 | 01:05 ب.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 21 اردیبهشت,1402 | 01:01 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 24 اردیبهشت,1402 | 01:05 ب.ظ

انصاری: مسلمانان در برابر تجاوزات آمریکا کوتاه نخواهند آمد

  • انصاری: مسلمانان در برابر تجاوزات آمریکا کوتاه نخواهند آمد
دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: مسلمانان در مکتب ظلم ستیزی اسلام تربیت شده‌اند و هرگز در برابر تجاوز مستکبران به‌خصوص آمریکا کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، امین انصاری در پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در گرگان افزود: افول آمریکای سلطه‌گر، متجاوز به حقوق ملت‌ها، به برکت وجود جبهه مقاومت اسلامی نزدیک‌تر شده است.

انصاری با اشاره به نامگذاری هفته ‌ای به نام حقوق بشر آمریکایی در ایران، گفت: این نامگذاری از سوی رهبر معظم انقلاب بنا بر جنایات‌هایی آمریکا در اقصی نقاط دنیا از جمله کشورمان انجام گرفته است.

وی ادامه داد: شهادت شهید بهشتی و بمباران شیمیایی مردم شهرستان سردشت در هفت تیر، ترور شهید صدوفی در ۱۱ تیر و حمله هوایی به هواپیمای مسافربری ایرباس در آسمان خلیج فارس بخشی کوچکی از جنایت های آمریکا است که در ایران انجام شده است .

انصاری از اهالی قلم خواست به موضوع تببین حقوق بشر آمریکایی ورود کرده و اجازه ندهند دشمنان از آن به نفع خود استفاده کنند.

به گفته وی تاکنون ۹ نشست تخصصی در داخل و خارج کشور برای تبیین حقوق بشر آمریکایی برگزار شده است.

در این کنفرانس ۲ کتاب «دشمن‌شناسی از دیدگاه قرآن» نوشته حجت‌الاسلام سیدکمال حسینی و کتاب «افول آمریکا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» نوشته اسماعیل دانش و حسن مسلمی رونمایی شد.

همچنین در این کنفرانس اسماعیل خلیفه، سیدمسعود سادات عثمانی و ایوب خدایی‌نظر به ترتیب از کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان به عنوان ارایه دهندگان مقالات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

محمدجنید شیرزاد از پاکستان، ابوالفضل حسام از ایران و نصیراحمد صالح از افغانستان به عنوان ارایه دهندگان آثار شایسته تقدیر تجلیل شدند.

ارسال نظر: