X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 19 اردیبهشت 1402
تعداد بازدید خبر : 100
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 20 اردیبهشت,1402 | 02:26 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 19 اردیبهشت,1402 | 11:14 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 20 اردیبهشت,1402 | 02:26 ب.ظ

لزوم اقدام فوری جهان اسلام برای توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها

  •  لزوم اقدام فوری جهان اسلام برای توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان بر اقدام فوری و هماهنگ کشور‌های اسلامی برای توقف ماشین کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
 

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، سخنگوی دستگاه دیپلماسی بر اقدام فوری، موثر، بازدارنده و هماهنگ کشور‌های اسلامی برای توقف ماشین کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

ناصر کنعانی، تهاجم تروریستی بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه را که به شهادت سه نفر از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر از مردم عادی به ویژه شماری از زنان و کودکان فلسطینی منجر شد به شدت محکوم کرد.

وی این اقدام رژیم صهیونیستی را که در آستانه روز نکبت انجام شد، نشانه‌ای از درماندگی و ضعف رژیم متجاوز در مقابل مقاومت قهرمانانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس علیه اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها و حرکتی با هدف انحراف افکار عمومی از وضع به شدت متزلزل و بحرانی داخلی این رژیم برشمرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: سکوت و بی تحرکی مجامع مسئول بین‌المللی و کشور‌های غربی در مقابل تشدید اقدامات ضدبشری صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در ماه‌های اخیر، مهم‌ترین عامل گستاخی رژیم آپارتاید صهیونیستی در ادامه جنایتکاری است که به عنوان سابقه‌ای سیاه و شرم آور در عملکرد مدعیان دروغین حقوق بشر در تاریخ ثبت می‌شود.

کنعانی با تسلیت به خانواده‌های شهدا و گروه‌های مقاومت فلسطینی؛ از خداوند برای مجروحان این حملات شفای عاجل خواستار شد.
 

 

ارسال نظر: