X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 اسفند 1401
تعداد بازدید خبر : 172
تاریخ ثبت : یکشنبه, 28 اسفند,1401 | 01:16 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 28 اسفند,1401 | 12:59 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 28 اسفند,1401 | 01:45 ب.ظ

ناتوانی شهروندان فرانسوی در تامین هزینه های بهداشت شخصی و پرداخت هزینه های خانوار

بسیاری از شهروندان فرانسوی در تامین هزینه های بهداشت شخصی و پرداخت هزینه‌های خانوار ناتوان هستند و آمارها نشان می دهد این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، برخی دانشجویان برای خرید محصولات بهداشت شخصی خود هر ماه باید با پرداخت هزینه ها دست و پنجه نرم کنند.

در سال گذشته، 30 درصد از زنان در فرانسه بین 18 تا 24 سال به طور منظم به دلیل مشکلات مالی قادر به خرید محصولات بهداشتی نبودند - روندی که با بحران هزینه زندگی تشدید شد.

بر اساس گزارش موسسه خیریه دوره فرانسوی Règles Elementaires، در فرانسه، تعداد افرادی که تحت تأثیر فقر دوره ای قرار گرفته اند، در دو سال گذشته از دو میلیون به چهار میلیون نفر افزایش یافته است.

علیرغم اقداماتی که برای کمک به زنان جوان آسیب دیده از فقر دوره ای انجام شده است، زنان مسن تر و زنان طلاق گرفته در اقدامات جدید گنجانده نشده اند.

در سال 2022، 20 درصد از دانشجویان در فرانسه زیر خط فقر زندگی می کردند. افزایش قیمت مواد غذایی و افزایش قبوض انرژی وضعیت آنها را تشدید کرد.

تحقیق یک سازمان امدادی غیردولتی در سال 2022 نشان می دهد که فقر در فرانسه در حال تشدید است.

بر اساس گزارش سالانه Catholic Relief، بیش از 48 درصد از خانوارهایی که در سال 2021 از این سازمان درخواست کمک کردند، بودجه کافی برای تغذیه خود نداشتند.

این گزارش تحقیقاتی نشان می دهد پس از پرداخت صورت‌حساب‌ها و هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر، از هر دو خانوار، یکی ۲۹۵ یورو (۳۰۵.۲ دلار) برای پایان ماه در دسترس داشته و این نشان دهنده موجودی کمتر از 5 یورو (5.17 دلار) در روز برای هر نفر است.

این سازمان تخمین می زند که حداقل غذای مورد نیاز 7 یورو (7.24 دلار) است. با توجه به بحران انرژی و افزایش قیمت ها در سال 2022، این سازمان انتظار دارد در سال 2023 وضعیت بدتر از این شود.

برچسب ها: فرانسه, حقوق زنان
ارسال نظر: