X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 اسفند 1401
تعداد بازدید خبر : 222
تاریخ ثبت : دوشنبه, 15 اسفند,1401 | 02:09 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 15 اسفند,1401 | 01:59 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 15 اسفند,1401 | 02:09 ب.ظ

تداوم تاریخی تجاوز به حقوق کودکان در آمریکا

  • تداوم تاریخی تجاوز به حقوق کودکان در آمریکا
آمارها نشان می دهد قاچاق جنسی کودکان و تجاوز به حقوق آنان پیشینه ای تاریخی و دیرینه در آمریکا دارد.

به گزارش مرکز پایش ستاد حقوق بشر، در اخبار سال 2020 آمده است: "ترامپ اولین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده بود که اذعان کرد کودکان در این کشور برای رابطه جنسی فروخته می شوند" اما مدتی بعد بایدن در دومین روز ریاست جمهوری خود فرمان اجرایی ترامپ را که به مبارزه با قاچاق جنسی کودکان کمک می کرد، لغو کرد.

بر اساس گزارش پلیتیفکت، چند جستجوی سریع آنلاین نشان می‌دهد که ترامپ اولین رئیس‌جمهوری نیست که قاچاق جنسی کودکان را در ایالات متحده تایید کرده است.

به عنوان مثال، در سپتامبر 2012، باراک اوباما، رئیس جمهور وقت آمریکا "تلاش برای مبارزه با قاچاق انسان در داخل و خارج از کشور" را اعلام کرد.

در سال 1998، بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت، "دستورالعمل ریاست جمهوری در مورد گام هایی برای مبارزه با خشونت علیه زنان و قاچاق زنان و دختران" را صادر کرد که دولت او آن را "اولین دستورالعمل ریاست جمهوری در این زمینه" نامید.

در طول دولت کلینتون، وزارت امور خارجه آمریکا در پروژه ای با دانشگاه هاروارد در مورد «استثمار جنسی تجاری، از جمله قاچاق زنان و کودکان»، شرکت کرد.

دولت جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور وقت آمریکا، نیز تلاش‌های او برای مبارزه با قاچاق انسان را تبلیغ کرد و در وب‌سایت کاخ سفید اشاره کرد که سالانه هزاران مرد، زن و کودک به ایالات متحده قاچاق شده و برای اشکال کار اجباری و بندگی، از جمله فحشا، عرق‌فروشی، کار خانگی، کشاورزی، و ارتش کودکان«به‌کارگیری، انتقال یا فروخته می‌شوند».

این در حالی است که تقریباً 80 درصد قربانیان قاچاق زن هستند و 70 درصد از این قربانیان زن برای صنعت جنسی تجاری قاچاق می‌شوند.

ارسال نظر: